Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yakınsama

Yakınsama
 

Özledim kelimeleri; başımın üstünde dolanan o hisleri. Elimle savurmayı istedim. Avucumla yakalamayı. Bir bakış ile bir gülüşü özledim.

Sessizlik istedim, sadece kelimeleri düşledim; o dizgi ile haykırmayı umdum. Yarım bıraktığım umutların çağrışımını aradım. Bedenim dik, başım eğik, gözlerim yorgun; ama olsun varsın dedim.

Essin dedim, rüzgar essin. Esin olup, savursun. Kaysın istedim, ayaklarım kaysın, yeri - göğü döndürsün; başım yere değsin, ayaklarım bulutlara çarpsın. Yarılsın.

Uyarsın istedim.

-
Görsel : Phases of the Moon,Markus Pierson

 
Toplam blog
: 136
: 1494
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Yaşam ışığını 1968 yılında Bafra’da gördü. İnşaat Mühendisi ve aynı sektörde yazılım geliştiren bir ..