Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Yakışıklı Obama! Karizmatik Obama! Seksi Obama! Gel dergah kur hadi obama

Yakışıklı Obama! Karizmatik Obama! Seksi Obama! Gel dergah kur hadi obama
 

Ben bi kere veririm. Obama' ya veririm. Yannış mıyım? gardeşim!Resim: www.wardom.org


Yakupay geçen gün ortaya bir soru atmış ve sormuştu?

TÜM MİLLİYET BLOG YAZARLARI AMERİKANCI MI? diyerek hani? ve devam etmişti...

Bugün tüm bloglar Amerika seçimlerine ayrılmış. Ohama'nın "burasının yanlış yazıldığını farz ediyorum, Oha, yuh yani gibi bir anlam çıkarmak istemiyorum" resimleri boy boy. Ülkemiz gündemi birden uçtu uçtu kül oldu. Tecavüzler, tacizler, kriz, zamlar birden yok oluverdi. Hükümetin zamanlaması mükemmel oldu. Hamdolsun birden ülkemiz güllük gülistanlık oluverdi. Aslında taksimde bir kutlama yapılması gerekli ulus olarak. Kutlama mesajları çekmeliyiz. Kuruk “burayı tam anlayamadım, onun için düzeltemedim, “gurup” demek istemiş galiba” olup PTT binalarında kulama “burası da kutlama olması lazım”:) telgrafı çekmeliyiz. Sızma zeytinyağı gödermeliyiz. “burası anlaşılır. Göndermeliyiz demiş.:) E o kadar olacak kazın geleceği yerden tavuk esirgenmemeli.

Yakupay sen CIA ajanı mısın nesin gardeşim ki; kaz gelecek diyorsun. Nerden biliyorsun kaz geleceğini. Gaz gelecek olsa valla ben veririm yerine donmuş, buzdan bir tavuk. Aslında evimizde olandan vereceğim diyeceğim de en son çocukluğumda komşu bizimkini pompalı tüfekle vurunca, ben de onu bizim tavukların içine salınca, bir de başkan tavık, mavık neyin beslemeyi yasaklayınca nesli tükendiydi. Köyden gidem getirem desem, onları da yakalamak pek bi zor bacım. Köy tavuğu bu kendini yakalatır mı? Sek sek sekiyor daşların başında. Onun için gusura kalmasın Obama, Obamdan tavık mavık yollayamayacağım ona. Aslında iyi olurdu ya... İki dene sabısı var. Sebeplenirdi yavrıcazlar. Hayır, dualarını neyin alırdım.

Her neyse bizim köylü garıları gibi lafı uzattım gene. Köylü garıları dedim de... Bizim köye bile girmiş gari Amerika. Sen de çıkmış diysin ki; ne o? Bütün plogcular Amerikancı mı oldu birden bire. Valllah diyirim girmiş.

Geçen yazın köye gittiydim. Bir tek Amerika girse iyi, “hacı hoca neyin dakımı da ordaydı”. Neyise. Bir bakdım köylü kadınlar küresel ısınmadan buşdan falan söz ediyirler. Ben de dedim ki, ula siz nerden biliysiniz bunları dağ başında.

Sen ne diyon be dediler. Bush geçen yıl geldi, bizim dağın en yüksek tepesine bir gözlek mi ne koydu. Bu sizin için çok eyi olacak. Beni ta oralardan izleyebileceksiniz. Size terlik pabuç göndercem , selam neyin göndercem ordan ama gözleğe de gözünüz gibi bakmanız lazım, dedi. Biz de bakıp duruyriz. Lokum neyin de gönderdi sonradan. Çok eyiymiş, çok gözelmiş, çok dadlıymış. Bunu sizin eski başkanlarınızdan birinin karsı da yediydi. Dadına doyamamış. Sık sık gelirdi papatyalar açarken tezesini yemeye bizim buraya. Bu o gadderr iyi, o gadderr gözel, o gaderr datlı bir lokumdur ki gendisi, gıymetini bilin, dediydi. Sahiden de pek datlıymış. He arada gözleğe bakıyoz bakmasına da, bizim ordaki çamlar gurudi, nedendir diye bir E-Mail attıydık gendisine. Siz onları boşverin, onlar guruyup altın ağaç olacak dediydi. Bizde...Tamam. Hah. Eyi o zaman dediydik. Emme benim herifin kalbine pil dakdılarıdı, "dohturlar bile annamışda kalpsiz olduğunu", ne eyi, ne gözel olduydu. O pilde çalışmayıverdi, nedendir sen bilirsin deyi, bi E-Mail daha atdıydım buşa. O da, kuş olmuştur o, yenisini gönderiyim sana dedi dedi gibi de gönderdiydi. Eyi adamdı. Hoş adamdı. Esahlı adamdı. En son mesaj atmış cep telefonuma, internetlerimi de kesdiler. Yeni bir zenci mi ne geliyor, o kestirmiştir internetimi, dediydi. Papatyalara da lokumundan vermiş, onları da gandırmış, onlar bile dönüp bakmaz oldu yüzüme, bari senigile helalaşayım dedim. Ben gediyom emme sen ağlama, dedi. Üzüldüm adamcağıza.

Şimdi de Obama mail atmış posta gutuma, "nerden bulduysa artık mail adresimi", benim lokumum daha da eyi, ben de göndercem size, deyi. Ben de Mail attım gendisine. Ben kimin lokumu daha eyiyse ona veririm, deyi. Öyle ya… Kim daha güzel, daha pempe lokum gönderirse bana, kim gelirse obama, kim goyarsa gözcüyü dağıma ben ona veririm. Bu ülkede demokrasi var gardeşim. Gocama neyin bile sormuyom ben artıgın. Ben bir bireyim. Beni köylü garısı diye aşağılayanlara gününü göstereceğim. Birileri de çıkmış, siz Amerikancı mısınız? deyi soruyi.

Daha dün sen değil miydin? bizimkiler heç bişeyi amerikaya danışmadan yapmıyi diyen.

Eee o zaman. Ne gerek var gardeşim onca masrafa, irezil olmaya, malamat olmaya sandıkların başında.

Bi kere veririm amerikaya veririm.

Bir kere veririm Obama’ ya veririm.

Yannış mıyım? gardeşim.

Yakışıklı Obama' ya. Karizmatik Obama' ya. Seksi Obama' ya.

Obama, gözcü diken Obama' ya...

Adamlar bizim gibi mi? Gurmuşlar deknolojiyi. Çin işi Japon işi. Bir tıkla bitir işi. Biz de bitiriyiriz işte. Bizimkilere bir bak. Daaa nenemden galma sandık da iki saat hangisi ak dı, hangisi karaydı tırmala...

Ak dediğin bizm ak goyun gibi ışılldar. Kara dediğinde gündüz feneri gibi parlar. Bir görüşde avlarsın annından. Eskiden ak koyunu hatırlayıp buşa veriyidim, şimdi de bizim karabaşı getiririm aklıma artık. Ne ediyim? Biz biliriz işimizi. De get. De get. Kendi işine bak sen. De gedin işinize bakın hepiniz.

Teknolojiyi iki kanatlı kuşdan ibaret sanan teknoloji özürlüler.

Ne sandıydıgız siz bizi. Çaylak mı? Biz turnayı mausumuzla… bir tıkda vururuz beea…

Amerikancıymış.

Hah!

Sankim gendi Amerikan cigarası içmiyimiş de…

Sanki Türkiye galmış da…

Pehhh.

De gedin işigize bakın. Beni işimden alıgoymayın.

E-Mail atcam şimdi Obama’ma. Şikayet etcem. Beni döviyler, govuyirler, aşağılıyırlar, hadi gelin obama deyyii.

Görürsünüz siz!

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..