Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

Yakıştı mı?

Yakıştı mı?
 

Kemal Öztürk


Yakıştı mı?

Akif Beki'den boşalan başbakanlık basın sözcülüğüne RÜTÜK yasaklı Kemal Öztürk getirildi. Açıkçası bu haber beni hiç şaşırtmadı. Her işverenin kendine uygun, işini istediği gibi yaptırabileceği kişileri seçmesi son derece normal.
Arınç’ın TBMM başkanlığının ilk günlerinde oluşturulan İletişim Ofisi’nin başına getirilen Kemal Öztürk, laiklik karşıtlığı ile tanınıyor. Yeni Şafak ve kanal 7 de görev yapan bu kişinin bazı sözlerini vatan gazetesi yazarı Sayın Mustafa Mutlu, Kemal Öztürk'ün onbeş yıl önce yayınlanan kitabından aktarmış. Yeni Başbakanlık basın sözcüsünü tanıtması bakımından çok ilginç.

“Devlet kimdir? Helvadan yapılmış puttur.”

- “En sonunda beni bir numaralı terörist yapacak bu pez...nkler, bütün laikleri bir bir şişe geçirecem, ondan sonra anlayacaklar laikliğin faziletlerini. Elin o...pusu bile kalkıp ‘Ben laikim, namusumla çalışıyorum, kimse karışamaz’ demeye başladı. Ula ben böyle laikliğin...”

- “Bak bizim sahte Müslümanlar nasıl bölücülük yapıyorlar. Ben bu yüzden bu adamları sallandıralım diyorum. Ayrıcalık yapanın dinde de katli vaciptir çünkü. Ama dinleyen yok!”

- “Herkes, sineğin şıraya yapıştığı gibi laikliğe sarılır ama kimse onun gerçekte ne anlama geldiğini bilmez. Ne kadar da utanmazlar. Rahmetlinin (Atatürk’ü kastediyor) mirasına sahip çıkan mendeburların hiçbiri, laikliğin ne anlama geldiğini ve nereden geldiğini bilmezler.”

- “Eskiden Türkler’in yetiştirdiği ‘marimus öküzü’nün sol arka bacağının uyluk yeri ile işkembesinin ayrıldığı yerde bir et parçası bulunur. İşte tam buraya ‘laik’ denir. Vee bugün kullandığımız kelimenin de aslı buradan gelmektedir.”

Nasıl yakıştı mı dersiniz?
 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..