Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yaklaşan hüzün

Yaklaşan hüzün
 

Sevmesini beceremedik işte sen bana fazla ben sana az geldim. Gidiyor işte gelip geçiyor olanların hepsi. Aşkın içimde büyüyor hüzünlerin içerisinde boğuluyor acı çekiyor. Gözyaşlarım akıyor durdurmak imkânsız. Yaklaşan hüzün vaktimi yaklaşan hüsran mı? Oysa aslında en güzel zamanlardı senin ve benim olduğum zamanların ortası. Zamanın ortasındayım demiştim sende sormuştun ne demek diye söylüyorum işte ömrümün ortasında yaşamaya çalıştığım aşkın tam ortasındayım acısıyla tatlısıyla büyüterek. Hep kırgın giderdim tamiri güç olurdu. Sen mücadele ederdin ben dönerdim ardından sen kaçardın hatta koşardın bilmediğim duyguların içerisine. Hep neden arardım neden mi aslında biz hiç olmamışız. Sadece alışkanlıkların içerisinde boğulmaya çalışmışız. Ve bağlılık bundan doğmuş aşkta ardından gelmiş ama geç gelmiş. Biz çoktan gelmeden aşkı tüketmiştik çünkü.

Ve diyorum işte yaşlar dökülüyor yaklaşan hüzün mü ayrılık mı hep dönerdin oysa bende öle: Bu defa neden böle anlamıyorum nedenleri çözemiyorum. Gözyaşlarım akmazdı kolay kolay. Girdiler anladın mı aramıza bir dağ gibi ondan aşmak imkânsız engelleri. Sana seçenekler bana koşullar. Aşk eziliyor sevgi bitiyor işte. Ben bağıramıyorum boğazım düğüm düğüm oysa seni çok seviyorum. Sen bendensin benden bir şeyler bulduğumsun.

Bilmiyorum bu defa içim çok kötü daralıyorum dakikalar geçtikçe. Yüreğim acıyor. Gözyaşlarım hızlanır hatta büyüyor korkuyorum yağmur damlacıkları gibi kocaman akıyor.

Zamanın ortasındayım aşkında. Kendimi yalnız hissediyorum çok defa söylemiştim sana oysa yalnızım diye hep sırtını döndün. İşte oluyor bu defa çok farklı şeyler oluyor yaklaşan hüzün mü?

Yaşamak için çok uğraştık aslında çok uğraştım. Aşk dedik ilgi dedik saygı dedik sevgi dedik her şeyi devirdik tepe taklak ettik. Senin ilgi istediğin benim saygı ve aşktan yana yakarmalarım hep önümüzde durdu kaldırmadık sınırları. Biliyor musun? ben şimdiden çok özledim kollarlında olmayı teninin kokusuyla düşlere dalmayı yaklaşan hüzün ama ben çok özledim daha şimdiden yanaklarına öpücükler kondurmayı. Ve sana takılmayı sevmediğin sevdiğin ne varsa sıralamayı sırf seni konuşturabilmek için o tatlı gülüşünü defalarca seyretmek için. Ve biliyor musun? diyorum işte yaklaşan ne olursa olsun ben seni çok ama çok özledim ve bana aşkım demeni en çokta şirinlikler yapmanı. Zamanın ortasındayım ne bir adım geri ne bir adım ileri gidebiliyorum ve biliyorum seni çok sevmişim ilk olmanın verdiği cesaretle sarılmış öylece karşılıksız bulanmışım aşkın içine yaklaşan hüzün ama ben şimdiden seni çok özledim…


Gecenin de ortası. Bir telefonun ardından saat: 00:16 odamın karanlık köşesi

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..