Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Yalan değil be dostum

Şişelerin dibini bulduğum zaman aklıma geliyorsun. 

Kalbimin en ucra köşesinde,  

İsyan eden düşüncelerimin içinde 

Bir de elimde tutuğum yalnızlığım.... 

 

Kederliyim bu gece,  

Yerli yersiz gelen umutsuz haykırışlarım... 

 

Kuruttum göz pınarlarımı 

Ayrılığın ardından gelen ihaneti gördüğümde... 

Yemin ettim sevmemeye,  

ihanet oyuncağım olacak diye... 

 

Maziyi gömdüm anılarıma şimdi,  

Yaktığım sigaranın dumanıyla... 

Ne olur sen de beni anla be dostum... 

 

Dünyalara sataşacak bir yüreğim var.... 

 

offff.... 

 

Beni benden eden rüyalar görüyorum,  

Anılarımla harmanlanmış ve yine içtiğim sigaramın dumanıyla yok olmuş... 

İçiyorum yine kederimden yaşadığım anları unutmak için,  

Ama her seferinde kaderim duvarları örüyor,  

Yine yaşıyorum anları ve anıları... 

 

Issız düşüncelerimin peşindeyim şimdi,  

Dinlediğim şarkılarda... 

 

Kayboluyorum... 

Gölgeler arasından çıkıp geliyor geçmişteki hatalarım... 

 

Vicdan muhasebesini tutuyorum, Gittiğinden beri... 

 

Neden hep eksi bir çıkıyor... Bulamıyorum derken; 

Sen yoksun diyorum... 

 

Benim derdim bana yeter dostum... Vur kadahi be dostum... Biz baştan beri eksilerdeyiz... 

Çünkü kendmizden verdiğimiz artıların eksi olacağını bilmiyorduk... 

Üzülme dostum ben unutmaya yüz tutmuşken,  

Sende unutacaksın.... 

 

Hayde Afiyet Olsun... 

 

 

 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..