Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Yalan Dünya; banyo sahnesinde izleyenler neden koptular?

Yalan Dünya; banyo sahnesinde izleyenler neden koptular?
 

yalan dünya oyuncuları


Günse Birsel’i kutluyorum.

Dantel işler gibi,

Oya yapar gibi,

Kanaviçe sayar gibi!

En güzel, en eğlendirici, en rahatlatıcı ve bir sürü enler ve hepsinde gülümseme var. Daha ne olsun?

Ben ciddi bir Yalan Dünya izleyeniyim.

Devamlı izlerim, kaçırmak istemem. Bir çok işimi ona göre planlarım. O benim keyif saatlerimdir. Benim dinlendiğim, beynimin rahat ettiği, gönlümün hafiflediği zamandır.

Dizinin oynadığı zamanlar benim zamanlarımdır.

Telefonlarımı bile açmam.

Reklam araları haricinde ben o dizinin içinde olurum.

Onlarla gülerim.

Ben Cihangir’de oturuyor olurum, sanki onların evlerinin hemen yanındaki binadayım, meraklı bir komşuyum onların hayatları ile ilgiliyim. Hemde ne merak ve ne ilgi! Anlatılması zor haliyle! Merakım dolu dolu çünkü…

Ben o tiplemelerin oya yapar gibi işlenişine, matametiğine hayranım.

Allah’ım esirgesin, Günsel Birsel onları ihtimamla, özenle işliyor. Ve çok güzel işliyor.

Bu hafta bir sahnesini; böyle anlara çok yakışan bir kelime ile anlatacağım; koptum…

Gülmekten koptum.

Ben ekran karşısında da alkışlarım.

Ben ekran karşısında da ayağa kalkar alkışlarım.

Öyle oldu.

Hem ayağa kalktım, hem alkışladım, hem de gözlerimden yaşlar gelene kadar, tepine tepine güldüm…

Banyo sahnesi!

Nurhayat elinde tepsiyle banyoya girdi ve nikâhtan iki kez dönülen eski nişanlısı ile burun buruna geldi.

Havadan sudan konuşmak tam böyle bir şey!

Gerçekten izleyenler bana hak vereceklerdir.

Beyazıt Öztürk’ün bakışları harikaydı…

Şaşkın haline utanmışlığı, korkuyu ve burada ne yapıyorum ve sen Nurhayat sen burada ne arıyorsun-u çok iyi aktarıyordu…

Hümeyra bomba gibi girmiş diziye…

İlk anda alışkanlık yaptı, ilk sahnesinde sanat budur işte, bu rolde böyle oynanır dedi işte…

Ya Rutkay Aziz gelde alkışlama, gel de beğenme, gel de takdir etme…

Hangi oyuncu için ne söyleyebilirim ki!

Zaten jenerik döndüğünde, isimler yazıldığında kimlerle dans edeceğinizi biliyorsunuz.

Diziyi izlemek için hazırsınız.

Buyurunuz Yalan Dünya başlıyor…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....