Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Yalan dünya

Yalan dünya
 

yalan dünya


Boş yere üzülmüş,boşa gülmüşüm 
Hepsi de hayalmiş,rüya görmüşüm 
Bilmem ki ne diye değer vermişim 
Yalan dünya; boşa aldattın beni 

Aldandım sözüne,düştüm peşine 
Malına,mülküne,güzelliğine… 
Sarılsaydım keşke ,hakkın sözüne

Yalan dünya; boşa aldattın beni 

Nerde ana baba; nerede evlat? 
Her şeyi aldın da ettin mi rahat? 
Görmedim gerçeği bende kabahat 
Yalan dünya; boşa aldattın beni 


Verdiğin bu muydu, bu nasıl yatak? 
Doldurdun gözümü taş ile toprak 
İster ağla, ister gül; şu hale bak 
Yalan dünya; boşa aldattın beni!

 
Toplam blog
: 6
: 725
Kayıt tarihi
: 07.08.09
 
 

Üniversite mezunuyum, kamu kuruluşunda çalışmaktayım. Dağcılık ve yüzme sporuyla ilgileniyorum. ..