Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
210
 

Yalan dünya

Yalan dünya
 

24 Şubat 2012 Cuma
 
Erkek milleti psikopat hasta yaratıklar o kısmı anlıyorum da neden bizi de kendilerine benzetmeye bayılıyo onu anlamıyorum. Bırakın uleeeyn bizi biz kendi halimize mutlu mesuduz. Yok illa o pis burunlarını hayatlarımıza sokacaklar. Çok fena sinirliyim aslında. Yazarken bile elim ayağım titriyo yemin ederim. Eski kocam aklıma geliyo delireceeem. Efendim bu eski koca, eski sevgiliye gıcığım benim şöle başladı. Bir zamanlar (hangi akla hizmetse evliykene) adama ne söylesem inanmıyo ben de illa inandıraacam her sözümü her olayımı ıspatlama derdindeyim. Gerçi bazı olaylar var ki ben bile başıma nasıl geldi inanamıyorum o başka. Bi süre ben şizofren miyim şüphesiyle yaşadıktan sonra bana inansın diye yalanlar söylemeye başladım. Oha her şey güllük gülistanlık ulen birden kavga gürültü bitti. Ama gelin görün ben rahatsızım bu seferde göz göre göre yalan söylüyorum. Hayır zaman zaman yalana karşı değilim söylenmesi taraftarıyım hatta. Ama vicdan olarak rahatsız oldum kendimi hiç savunmaz oldum. İster inan ister inanma iki gözüm yalan da olsa gerçekte olsa söz beyan esastır şiarıyla yeniden hayatımı kurmaya karar verdim. Çünkü hayat böyle bir şey insanın başına öyle şeyler geliyor ki valla inanmak bile istemiyorsun. Biri söz veriyor geleceğim diyor gelmiyor. Biriyle buluşacağım vapuru kaçırıyorum. Bi sürü aksilik bazen üst üste geliyor.Karşımdaki bazen doğrularıma bazen yalanlarıma inanmıyor. İnanamazssınız salağın biri psikoloğumun aslında olmadığını benim uydurduğumu idda etmişti. Naaan hem psikolog hemde arkadaş olarak gerçekten var mı yok mu derdine düştüm neyseki ciddi olarak beni kendi varlığına inandırdı da kurtuldum canım arkadaşım. Umurumda değil şimdi bunlar ara ara aklıma geliyor dalga geçiyorum hepsi bu.
 
Bu hafta ciddi rahatsızdım. Pek çok da şahidim var mesela doktorlar :)) Ev arkadaşım Petoşum peşimde koşturup duruyor. Ayrıysak saatlerce telefonda konuşuyoruz çünkü onun sesi bana iyi geliyor benim sakinliğim onu durduruyor. Bu arada arkadaşlar arayıp iki ayağımı bi papuca sokuyor. Petoş'la konuşorum eee saatlerdir kimle konuşyorsun diye hesap sormalar falan bi aksiyon bir saçmalık gırla gidiyor. Dur bir ziyeretine gelimleri engellemek için farklı bahaneler uyduruyorum. Eee bi süre sonra iş sarpa sarıyor. Bu ev arkadaşımın eski belası bize bela olmayı başarıyor. İşin garibi şu ki herif Peto'ya benim gibi birinin olmadığını söylemiş. Kadın da bakmış olacak gibi değil hem kendine hem ona benim varlığımı ıspatlıyacak :)) Seni şimdi daha iyi anlıyorum pskolog arkadaşım uleeen ne salakça deyip durduydun.
 
Yahu kadın diyorum savunma kendini yok illa ispatlıyacak. Benim eski hallerim. Benim gençliğim benim kaybolan saçmalıklarımı görüyorum Peto'da. İçim acıyor kalbim buruluyor. Çabaladıkça hasta ruhların onu nasıl zehirlediğine şahit olmak, yakınlarımın bana acımasını yaşıyorum. Adam kafasında kuruyor bir sürü şey kuruyor sen ağzınla kuş tutsan fayda etmez güzelim. (Bu güzelim lafına ekstra gıcığım hele ki bak güzelim le başlayan bir cümle beni benden alıyor ıyyyk). 
 
Kafasında kurmuş diyom seni dinlemez diyom yok anam yok kadın tutturdu eee ben doğru söylüyorum inansın. Yavrum inanmazssa inanmasın kime ne? Sana hasta muamelesi yapanı takmıyacaksın. Erkek milleti önce seni delirtmek için elinden geleni yapar delirince de ahanda deli bu der. Kendi yaptığı her tür manyaklık cool olur sen deli. Bırak allah aşkına ne ıspat edeceem ister inanır ister inanmaz. İnsan ilişkilerinde zarar vermekle ölçü alırım. Ben birine zarar veriyo muyum vermiyo muyum ona bakarım. Yalanım ya da kendi doğrumdan nasıl zarar gördün allah aşkına hacı yaaa. Kadın olarak senin namusunu mu kirlettim kalbini mi kırdım ha ne yaptım sana? Sen beni kır, yok kafana göre ihmal et ardından benden her olayıma ıspat iste. Yok anam böyle rezalet. 
 
Yok hayatım da sende başkası dersem bana inanmak zorundasınız. Her istediğimle birlikte olabilirim ,sen de olabilirsin ama ben kendi özgürlüğümle kendi irademle seninle olmayı seçtim.Buna ister inanırsın ister inanmazssın. Keyfin bilir demeyi öğrenmeliyiz sevigili kadın milleti. Aldatma olayı nedir yaa. Bu akıl oyunlarıyla başa çıkabilecek ne kapasitem ne de zamanım var açıkça. Dürüstçe seviyosanız gelin sevmiyosanız benle oynamayın taaam mı ?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 55
Toplam yorum
: 23
Toplam mesaj
: 2
Ort. okunma sayısı
: 398
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster