Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Yalan Dünya

Yalan Dünya
 

YALAN DÜNYA


2012 yılı D YAPIM tarafından yapılan yönetmenliğini Jale Atabey Önberk’in yaptığı , senaryosunu Gülse Birsel’in yazdığı komedi dizisi  ‘’YALAN DÜNYA’’ Cuma akşamları hepimizi Kanal D ekranlarına kilitliyor. Dizi oyuncuları ise; Altan Erkekli, Gönül Ülkü Özcan, Gülse Birsel, Beyazıt Öztürk, Sarp Apak, Olgun Şimşek, Füsun Demirel, Hasibe Eren, Nihal Yalçın, Gupse Özay, Bartu Küçükçağlayan, İrem Sak . Hepsi birbirinden kaliteli, eğitimli, değerli oyuncular.

Dizi gösterim aşamasındayken benim ilk tepkim bu dev kadro kaçmazdı. İzlerken bu kadar eğlendiren, güldüren yegane dizilerden. Diziyi izlerken hiç bitmesin isityoruz, hatta hafta içi her akşam olsa çok memnun oluruz.  Bu kadar yoğunlukta dizlerin bunalım, ağlatma durumlarında imdadımıza koşan sayılı dizlerden. En güzel tarafı ailece, keyifle izelenebilir olması. Konusu, mekanı çok hoş. Her ne kadar dizi hakkında olumlu yorumlar olduğu kadar olumsuz yorumlar da olsa ki hep böyle değil midir ? En çok yorum alan diziler en uzun soluklu dizilerdir. Aslında Yalan Dünya ‘da diziden çok biraz da bana göre tiyatro havası var ve bu da benim çok hoşuma gitti. Bizim milletimiz acıtasyon seviyor, töre, bunalım, dram seviyor. Komedi dizileri bu yüzden Türkiye’de çok rağbet görmüyor. İki seven birbirine kavuşamıyorsa, kız erken yaşta evlendiriliyor töreye kurban ediliyorsa, ailede devamlı yıkıcı olaylar ard arda gelip gözyaşları sel oluyorsa her şey çok güzel. Bence artık 2012 teknoloji ve bol stres yılında bunları bırakmalı, güldürürken düşündüren yapımların yolunu açmalıyız.

Dizi de emeği geçen herkese yürekten teşekkür ediyorum.

 

Gülcan AFYONCU

 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...