Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Yalan Dünya

Yalan Dünya
 

Yalan dünya, yalan dünya, yalan dünya...  Hakketen yalan. izliyorum da. İzletiyor da. Dinletiyorda. Güdürüyorda. Bitecek birazdan. Reklama girdi. Ya evde yoksa diyor. Aha hemen ardından Beyaz başladı. Bir zamanların kola reklamlarını tiye alan giriş müziğiyle...

Neyse gelelim yalan dünyaya. Neredeyse bütün karakterlerin fenomen olduğu dizi. Karakterler oyunculara cuk oturmuş. Deniz'e ve Açılay'a burdan selam gönderiyorum. :)) Yahu Orçun karakterinin oyunu bile var çocuk sitelerinde. Günümüz gençlerinin zombi hali. Nişantaşı'ndan sonra Cihangir'deki kiraların artmasını sağlayan dizi. Bence ev sahiplerinden komisyon alınmalı. Yazarın aklına sağlık. Özellikle kapitalizme göndermeleri için. Gerçi reklamları Beyoğlu sokaklarında izliyoruz. Ama ne yalan söyleyeyim gülüyorum. Hemde kahkaha atarak. İnek Şaban filmlerinin tv kanallarında bip bip bip bipsiz olduğu zamanlardan beri.  Abuk sabuk gelmiyor niyeyse. Etraf o kadar abukki en çok abartılan karakterler bile normal geliyor. Kara mizah. Pavyonda kulisin duvarında bir afiş var. Tülay'ın fotoğrafının altında üç yıldızla "Star Yars" gururla sunar yazıyor. Çok güldüm. Koptum.  Herşey düşünülmüş. Hem görsel, hem işitsel.  Hatta kalabalık içinde sevgilime dudaklarımı büzerek öpüşelimmi dediğimde  kimse lafın altında fesatlık algılamıyor, gülüyorlar. Başka zaman olsa. Ne çabuk değişiyor zihniyetler. Günümüzde eski Türk filmlerindeki gibi genç kız "baba biz uzun zamandır sevişiyoruz " diye söylese küt çat pat yer tokadı ne sevişmesi diye. Oysa yalan dünyada sevişelimmi edasıyla Çagatay'ın sevgilimmm soyun dediğinde bile komik geliyor. Komik değil normal geliyor. İlahi komedya. E yokki kanallarda cuma akşamları başka dizi. Olanlarda ağlak. E sıkıldık ağlamaktan. Artık acımıyorum. Acıtamıyorlar. O kadar çok ki onlarda normal geliyor. Filmde yok. Oysa ben sadece belgesel izleyenlerdenim. Şaka bir yana iyi film izlerim. Dizide, belgeselde, animasyonda... Aslında aynı saatte Terra Nova var tarzım olan dizilerden. Onunda reklamını yaptılar. Yalan dünya baskın çıkıyor. Kıymetimi bilin. Reytinginize sağlık.

dENiz... 23 Mart 2012

 
Toplam blog
: 93
: 565
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Sanatla ilgileniyorum. Işık olan yerde zaten beyaz vardır. Karanlıkta kalanlar siyahtır. Renkler ..