Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Yalan İmiş

YALAN İMİŞ

 

Âleme ibret olsun hâlim,

Şu yalan dünyada hiç gülmedim,

Battım cefaya hiç sefa sürmedim,

Hayat yalan imiş, nefes yalan.

 

Dost deyi dayadım sırtımı,

Ahlar içinde buldum kendimi,

Tüm kullara büktüm boynumu,

Dost yalan imiş, sır yalan.

 

Geldim cihana üryan,

Tattım şamarı başladım ağlamaya o an,

Anladım yalnız kaldığım zaman,

Yol yalan imiş, azık yalan.

 

İnsan dediğin ektiğini biçiyor,

Türlü türlü badirelerden geçiyor,

Bilmem neler için gönül saraylarını yıkıyor,

Hevesler yalan imiş, çabalar yalan.

 

Bir yolcuyum uğradım gidiyorum,

Menzilde ahvâlim nice olur bilmiyorum,

Ne zamana ne mekâna sığabiliyorum,

Zaman yalan imiş, mekân yalan.

 

HARUN ATALAY

 
Toplam blog
: 51
: 275
Kayıt tarihi
: 15.02.11
 
 

"OKUMAK VE YAZMAK DÜNYANIN EN GÜZEL DAVRANIŞLARINDAN BİRİDİR" Bu düşünce çerçevesinde hareket etm..