Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yalan mı söylüyor acaba

Yalan mı söylüyor acaba
 

Bir çocuk sahibi olmak, bazen herşey demektir. Sebeb, yaşam sebebi. Kim derdi ki ben bugün bütün gün evde oturacağım. Salonumuza hasta yatağı kuracağım. Oğlum hastaymış. Hasta olduğunu gösterir bir şey yok. Ateş yok. İshal yok. Kusma yok. Karnı ağrıyormuş.

Daha benim yılbaşına kadar evde olduğum gerceğine alışamadı ve bence bana kök söktürecek bir dönem.Bütün yönümle sabırlı olmaya çalışıyorum.Ona verdiğim mesaj sen ana okuluna gidinceye kadar ben evdeyim.Ona bu güveni vermeye çalışıyorum.Ama bugün bana

-İyi o zaman sen işe başladıktan sonra babam evde kalır.Biraz da ona doyarım.Olur mu. diyince. O zaman anladım.Bir bakıcı istemiyor.Anneanne istemiyor. Bizi istiyor .Hayatının bundan sonraki döneminde düzen, ve o düzeni bozacak sürprizler istemiyor.

Bütün gün yatak orta yerde.Oyuncakları orta yerde. Üstelik de kendisine ait çok güzel bir odası varken.Bunu niye yaparlar.Tuvalete bile kucağımda gitti geldi.Tuvaletini yaparken kapıda bekledim.Ama arkadaşları gelince istersen bilgisayarla yazı yazabilirsin sen diyecek kadar da tatlı. Karnın ağrımıyor mu senin dedim.Bu fırsatı kaçırmadan. Hayır biraz geçti.Ama bu arada salonun içinde 5 erkek çocuk top oynamak, arabacılık oynamak, koşmak.

Niçin böyle yaptığını bilmek istiyorum.Herhalde dikkat çekmek istiyor diye düşünüyorum.

Doktoru ile konuştum telefonda.Bekleyin gözlemleyin bir şey olursa hemen hastahaneye getirin.Ateş, ishal gibi şeylerden bahsederek, zaten bildiğim şeyleri bana hatırlatarak.

Çocuk, kırmak, incitmek istemiyorum.Çocukluğunun her döneminde otoriteyi bilerek zevk alarak büyüsün istiyorum.Çok mu şey istiyorum.

Evet çocuk sevda.Adını koyamadığım sevda.Biraz zorunluluk, biraz sevgi, biraz çaresizlik, biraz sorumluluk. Elim başında otururken, o bilmem kaçıncı rüyasını görürken, bazen ağlar, bazen gülerken.

Bazen çok şey bilmenin, herkesin önünden giderek, düşünmenin çok şey olmadığını, esas çaresizliğin elinin altında sebebi sen olan bir varlığın karşısında ne yapılacağını bilmemek olduğunu görüyorum.Çünkü karnının ağrımadığını biliyorum.Ama ağrıdığını söylüyor. Her şeyi sorarak, ortak kullanım alanında her şeyinin gözlemlendiği hissini vermek istemiyorum.Onun kişiliğine artı veya eksi olarak dönecek şekilde sormadan, ne olduyu araştırıyorum.

Tabi bu durumda eşim bana inanamaz gözlerle bakıyor.Sen eğer bana bu kadar sabırlı davransaydın o ben neler yapmazdım.Bunu bir kavga sebebi yapacağım ama şimdi değil.

Sevgilerimle YASEMİN YENİL.

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..