Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Yalan mıydı Yaşar...

Yalan mıydı Yaşar...
 

Kamer Genç


Birileri var var ki... Meclis'te doğru söyler, özelinde şaşar.

Birileri de diyemez ki; " Yalanmıydı Yaşar?"

Günlerdir yazılıp, çiziliyor, konuşuluyor. Açık, kapalı oturumlar yapılıyor. Video görüntülerini sen de izledin mi deniliyor. Televizyon kanalları birbiriyle "en çok kim uzağa..." yarışına giriyor.

Esas oyunculardan esaslı bi 'tık' yok.

Neyse... Dileyen esas oyunculardan biri gün gelir 'tık' lar diyelim. Bir söz vardır ya; "Zengin yolunu dağdan aşırır, fakir düz yolda şaşırır." Hoş, bunların hangisi zengin değil ki?

Yalan mı Yaşar?

Doğruyu bilen bulana da "aşşşk" olsun ya.

"Üç derste aşşk" hem de" Nasıl mı? Meclis'te... Evde... ÖZEL'de...

Aklıma Ankaralı Turgut'un bir şarkısı düştü de ayıp olmasın diye yazmayacağım. "Arabada beş, evde onbeş" miydi ne...

"Uçkur belası" derler.

"Uçkur" ne? Don lastiği gibi bi şey mi? Vallahi bilmiyorum. "Uçkuruna sahip olamayanlar" diye bir deyim var ama... Bunların nerede, nasıl, naaptığını ne bileyim?

Bendeniz Gülriz, ancak iyi tanıdıklarım bildiklerimin sözüne, görüşüne itibar edenim.

Birkaç yıl evvel, RTE'nın bir demecine rastgelmiştim. O dönemin CHP Genel Başkanı Deniz Baykal hakkında; "Yaş yetmiş, iş bitmiş" demişti...

Dün, Tunceli Bağımsız Milletvekili Kamer Genç, "Bana da komplo kurabilirler. Benim böyle bir şeyim yok ama hazırlanırsa o da hazırlanır. Ben sonuçlarına katlanırım, halk beni tanıyor. Geçmişte de bana buna benzer komplolar hazırlandı, vatandaş buna inanmadı" dedi.

Şimdi bir kez daha "Yalan mıydı?" desem hoş olmayacak.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..