Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '14

 
Kategori
Siyaset
 

Yalan modası!

Yalan modası!
 

Yalan haberin bu kadarı!


Bilmiyorum daha önce bir yerlerde kullanıldı mı ama bu resmi ben twitter da gördüm. İnsana tabi görünce (medya-sosyal medya hakikaten müthiş kitle etkileme araçları)  ilk başta gerçekmiş gibi geliyor. Bu resmi tahmin edebileceğiniz üzere Ak troller göndermiş. Akp li seçmen, Akpliler, Akpye sempati besleyenler demiyorum dikkatinizi çekerim. İkisi arasındaki fark çok açık. Birisi Akp lileri kandırmak için taklalar atar ki trol tabiri tam bunlara göredir. Diğeri de demokratik hakkını kullanıp bir partiden yana oyunu, desteğini veriyordur. Trollerle, Akp li (özellikle son döneminde) 'kandırılan' Akp seçmenini bir tutmak Akp vatandaşlarımıza hakaret olur. 

Her neyse, dediğim gibi ilk başta kalakaldım. Bir an hiç düşünmeden doğru kabul ettim bu 'yalan' haberi. Dehşete düştüm kendi adıma. Ben bile inandım bir anlık. Ben bile derken entelektüel bir insan olduğumdan demiyorum tabiki, Ak partiyi özellikle son döneminde sürekli eleştiren, Akp nin karşısında olan bir insan olarak söylüyorum bunu. Şu anda 'muhalif' bir pozisyonda olan şahsım bile bir anlık inandıysa bu APAÇIK saçma habere, kafaları karışmış daha doğrusu karıştırılmış, Akp nin yaptıklarını hazmedemeyen, görmek istemeyen Akp liler ne durumdadır diye kendime sordum. Cevabı aslında twitter da dolaştığım zamanlarda veya Akp li arkadaşlarımla konuşmalarımda alıyorum. Akp liler başta olmak üzere bütün vatandaşlar ciddi bir algı operasyonunun, yalan haber saldırılarının tam hedefinde. Tabiki bunu görmek zor değil. Bu durumun sonuçlarını kendi arkadaşlarımla yaptığım sohbetlerden biliyorum. Biliyorum zannediyordum, durum çok daha vahim. Dedim ya 'muhalefet' eden taraftaki birisi bile bu algı operasyonundan, yönlendirilmiş medyadan ister istemez etkileniyor. Bu durumda Akp seçmeni ne durumdadır tahmin etmek güç değil.  

Konu daha fazla dağılmadan toparlamak gerekirse şu resme baktıkça sinirleniyorum  Sinirleniyorum çünkü 'herifler' hiç utanmadan sıkılmadan yalanlar yayabiliyorlar, hatta inandırabiliyorlar.  

Tam bir REZALET! Başbakanları bu kadar havada kalan, delilsiz hatta onlarca 'KANITLI' yalanları çatır çatır söylerse trolleri ne yapsın tabi? 

Diyecek fazla söz yok. Tam bir 'KARA PROPOGANDA' tam bir çamur at izi kalsın siyaseti. Ağızlarından, kalplerinden, siyasetlerinden kir akıyor. İnşallah Türkiye kirli siyaseti, kirli siyasetçileri geride bırakacağı o temiz günlere ulaşır.  

*Söz konusu heykel 4-4.5 milyon liraya yapılmış. Ne kadar ilginçtir ki heykelin yapımına Akp li belediye başkanı başlamış. Chp devralmış. Yanlışım varsa düzeltin lütfen yorumlardan. Saygılarımı sunarım.

 
Toplam blog
: 8
: 284
Kayıt tarihi
: 26.02.13
 
 

Çevresinde, ülkesinde neler olup bittiğini takip eden, olan bitene kayıtsız kalmayıp bir şeyler y..