Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Yalan sevdalar

Yalan sevdalar
 

Yaşam gerçek sevdalar yalan


O bana ben ona, baktı bakıştık
Yan yana gelince pek te yakıştık
Nikah masasında zamkla yapıştık
Kutsal bir sevgi bu bitmez sanmıştık
Canım, balım ayı çabucak geçti
Hayatın zorluğu bizleri seçti
Kader sevgimize bir vade biçti
Başladı kırgınlık sebebi hiçti.
Çocuklar duymasın diye sakladık
Sabır selamettir dedik vahladık
Kuytu köşelerde gizli ağladık
Kaderin ağına böyle bağlandık
Şimdi ne söylesem boştur sözlerim
Aşkımla yansada görmez gözlerim
Kalmadı takatım tutmaz dizlerim
Uzaklarda kaldı bütün özlemim
Cemalsim diyor ki dersimi aldım
Teşekkür beklerken sınıfta kaldım
Ham dım şimdi piştim kavrulup yandım
Yalanmış sevdalar artık inandım.

 
Toplam blog
: 10
: 368
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Cemal Şimşek 03.03.1947 tarihinde Yozgat ilinin Sorgun kazasında dünyaya geldi. Ortaokul sıraları..