Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Yalan yüzlü ahperim, bak ay da terk etti seni.

Yalan yüzlü ahperim, bak ay da terk etti seni.
 

Sen ne anlarsın sevmekten!
Aşka hürmetten!
Bir ömrü tükettim seni bulmak uğruna.
Yaşanacak ömrün yoktu ben uğruna.
Yaklaştıkça uzaklaştın sanki.
Ya da küçülen sendin belki.
Ne buğu kaldı gözlerinde riyâdan,
Ne de güzelliği yüzünün utançtan.
Yalan yüzlü ahperim, bak ay da terk etti seni.
Ama çilem bitmemiş, sana hapsetti Râb beni.

Hiç bahar şarkılarıyla ağladın mı?
Yeşilin cıvıltısında hazanı yaşadın mı?
O tınıda kaybolup hülyâlara daldın mı?
Belki yandın geçen ömrüne de
Sen hiç geleceğe inandın mı?

 

Hüzün öper her baharda yüreğimi.
Bir yıl dahadır giden ömrümden.
Hırsla silerken yokluğun benliğimi,
Anılarla, şarkılar mıdır vazgeçen!

Sen karası gökler gülümser,
Ben solarken hüznün acısında.
Harfler dahi isyan eder,
Yalan aşkın yırtık sayfasında.

Sabırla izlerim duruşunu o yalnız ağaçta.
Kalmamıştır mecali, korkar asi rüzgârda.
Kopar cılız dalından sanki biraz ürkerek,
Cânı ağlar çınarın, damlar an'a usulca.

Son yolculuğudur sarının biçare umuda.
Bilmez ki düşer gökten de gri dünyama.
Süzülür makûs sona sessizce bir diğeri,
Küser kaderine, yârdan kopan ben gibi.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..