Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yalana gerçekten daha fazla inanılıyor!

Yalana gerçekten daha fazla inanılıyor!
 

Yalan aslında yakıcıdır!


Nedense yalan çok daha inandırıcı gelir çoğumuza, -ne kadar genç görünüyorsunuz! Herkes mutlu olur bu yalana!

-Aslında azizim bu konuda en az bir uzman kadar bilgilisiniz!

-Sanki anne kız gibi değil de abla kardeş gibi görünüyorsunuz!

-Siz öldürmeyi iyi bilirsiniz! - peki siz ezilen haksız vergiler yükü altındaki vatandaşı ezmeyi, şehit ailesine ölen oğullarının altında kaldığı arabayı ödetmeye kalktığınızda, gazilere, gariplere üç kuruşu çok görerek, ahlaksızca para kazanan, otoritenin gücü, padişahlık dönemini babadan oğula sistemini uygularken, daha yüksek okul öğrenciliği sürerken gemicik alabildiğiniz , güce sahip olduğunuzda , İlahi adaletin tecellisini inkar edebilecek misiniz?

Yalan yalan yalan ne hoştur bu yalanlar, kendimize söyleyip, sonradan gerçek olduğuna inadırdığımız yalanlar!!!


-Aslında sigarayı bırakabilirim ama istemiyorum! - bırakamazsın çünkü iraden zayıf, kölesin, bağımlısın;kabul et, fakat yalan çekici inandırıcı, cazip!

-İstediğim zaman evlenirim elimi sallasam ellisi, ..... mı sallasam tellisi! - gerçek bu iş o kadar kolay değil, nereni sallarsan salla bu yazgı işi!

O yalan, bu yalan, şu yalan dünyada, birazda sen oyalan;ne yapardık, renkli, cazip yalanlar olmasa?

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..