Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
479
 

Yalancı Kızın Mumu Yanmazmış!

Tamam tamam artık itiraf ediyorum.

Aslında beni herkes güzel buluyo.

Ama yalan söylediğim için kimse beni istemiyo.

Onun için de böyle sürünüyorum. :(

Az sonra misafir gelecek ve yine koca muhabbeti yapacaklar..

Benden beş yaş küçük kızları koca buldu diye, şimdi; nişan yüzüğünü gözüme sokacaklar.

Zaten obezin teki..

Şimdi bütün pasta ve börekleri silip süpürüp midelerine indirecekler sonrada bulaşıkları üstüme yıkacaklar.

Kaç gündür temizlik yapmaktan anam ağladı.

Çok yoruldum.

Üff yaa kapı çaldı. :(

Evet.

Ben koca bi budalayım.

Yalancının biriyim.

Hayattan beklentilerim gerçekleşmeyince, kendimi sanala vermiş, sanal manyağı olma yolunda ilerliyen, geyik yapmaktan başka bi poka yaramayan salak kızın tekiyim.

Galiba Narsistim..

Off ya tamam birazda egoist olabilirim..

Ama pisi pisi kopat olmamın bunlarla hiç bir alakası yok.

Ben ne kadar çabalasam da hayat benim inadıma terse doğru akıyor..

Dere gibi.. Bende hayata mola demiş bir kız olarak, bu kadarcık geyiklikten ve yalandan kimsenin zarar görmiyeceğine inanıyordum..

İnanıyordum diyorum!

Süleyman çok üzgünüm ama nereden bile bilirdim ki bana bu kadar aşık olacağını..

Sanalda aşık olmıyacak kadar zeki biri olarak düşünmüştüm seni ben..

Meğer gözümde öyle görmüşüm ama malesef değilmişsin..

Ne yapabilirdim ki tamam bende bu geyikliği bozmamak adına sana eşlik etmiş olabilirim..

Ama inanki sen çok iyi bir dostsun..

Geyikliğime geyiklik katan ve geyiklik konusunda ufkumu daha çok açan bi sanal arkadaştan öte bişeyim olmadın benim için..

Olamazdında zaten.

Bunu sende çok iyi biliyordun!

Benim yüzümden alkolik olduğun söyleniyor.

Ama ben bunu yemedim..

Sen zaten anadan doğma alkolik değilmiydin lan Süleyman..

Valla burada kimse kusura bakmasın ben Süleyman'ı alkolik etmedim..

Bak, ben seni bulduğumda zaten alkoliktin bunu kabul etmiyorum etmiyeceğimde.

Şimdi o çirkin ve suratsız kızda teselli bulmak için çıktığın söyleniyor!

Bunada inanmıyorum..

Çünkü sen kızda teselli değil, ancak kızın parasında teselli bulursun..

Böyle desinler canımı yesinler bak buna inanırım işte..

Neyse valla dostum olarak kalmanı çok isterdim.

Ama kısmetten ötesi olmaz diyelim olur mu?

Hey bunu okuyan sen.

Sana söylüyorum Süleyman, kısmet diyelim değil mi?

Laf aramızda valla aşkınıda yememiştim..

Rolün pek inandırıcı gelmedi..

Şimdi diyeceksin ki peki; bunları neden buraya yazıyorsun?

Diyeceksin değil mi?

Diyeceksin, diyeceksin.

Hey sen, bu yazdıklarımı okuyan kişi, biliyor musun benim canımı çok sıktılar ve hep beni suçladılar..

Şimdi sen söyle;

Ey, okuyucu kardeş, suçlu ben miyim?

Eğer suçlu bensem,

Benim Süleyman'ım olur musun?

Biliyor musun?

Yalancı kızın mumu hiç yanmaz mış!

Anlıyor musun?


Sabiha Rana

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bilmez misin, Sabiş (abla), güzel olanlardadır suç, ayartır, pas verir, heveslendirir. Çevresinde benim gibi bir kızın pas verdiğini anlamayanlar olmadığı için şanssızdır o kız. O değil de, bugün ben de bir an için yakışıklı olduğumu ve kızları heveslendirdiğimi ve başımı bağlamam gerektiğini düşündüm. Belki o kızın da, hayali bir sevgilisi olmalı ha, ne dersin? İlgi azalır biraz... Güzel çözüm :))

Ferhat Yıldız 
 28.09.2010 20:42
Cevap :
Sevgili Frht, Hep sahip olamadıklarımızı hayal ederiz. Bizimde olsun diye sabırla bekleriz.. Ama öyle bir zaman olur ki duygularımız, özlemlerimiz galip gelir ve birde bakmışız içimizde ne varsa ortaya dökmüşüz. Ne yazık ki yalanlara baş vuranlarda oluyor. İşte burada araya giriyor ''Yalancı kızın mumu yanmazmış'' diyorum! Geciken teşekkür ve özürlerimle birlikte sevgiler gönderiyorum iç bahçenize... :)  01.10.2010 23:31
 

Güzel insansın. MB meleğisin. Seni seviyorum..

mamut 
 28.09.2010 2:48
Cevap :
sv. Mahmut Celal Bey, eski bir paylaşımımın altında bana yapmış olduğunuz bu yorumunuzla beni hem onurlandırdınız hem de duygulandırdınız. Birbirimize karşı olan duygu ve düşüncelerimizin aynı olduğunu hissettiren bu yorumunuz için size çok teşekkür ederim efendim. Sizde çok güzel insansınız, sizde benim gözümde meleksiniz, bende sizi seviyorum ve büyük saygı duyuyorum. İnşallah karşılaşmak dileğiyle. Sağolunuz.  28.09.2010 7:35
 

Ne olacak şimdi!!!

Ahmet Balcı 
 28.09.2010 2:12
Cevap :
Işıksız kalacak şimdi! Güneşi özleyecek!  28.09.2010 7:26
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1989
Toplam yorum
: 5393
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4973
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster