Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Yalandan yaşıyorum

Yalandan yaşıyorum
 

yalan


Kendini biraz kendi halime bırak
Beni de…
Eline yüzüne bulaştırmadan yaşamak senin işin değil beni!
Elini yüzünü yıkar gibi
Bir dağı yerinden söker gibi
İçine işleyen sözleri dilinden döker gibi yaşamak, harcın değil.
Sorduğumda sana yüzeyi dalgalı olmayan her soruyu
Eli ayağına dolaşıyor cevaplarının
Farkında olduğumu sanma!
Güzel güzel çekiyorken iki kişilik yalnızlığı
Gizli gizli ağlıyorken güzelce
İçi benle, içi senle boş odalarda
Şimdi güler gibi yapmak yakışıyor ikimize de!
Yalandan yaşıyorum.
Yalandan hiç bu kadar hoşlanmamıştım
Beni bende koyandan da!
M’S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..