Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Yalansa gülücüklerim yalandır söylediklerim

Yalansa gülücüklerim yalandır söylediklerim
 

Evet insanoğlu bir çok evreden geçtikten sonra bu güne geldi. Nasıl geldiği ve neler yaşadığı o kadar önemli değildir önemli olan neler öğrendiğidir. Her zaman bu cümle ve buna benzer cümleleri duymak mümkündür ama size açıklamak istediğim şey ben bu hayatta bi tek bütün yaşamıma gülümsemeyi öğrendim desem ne dersiniz?

Aslında işin aslı bu gülümseyebilmek hani bi şairin dediği gibi " azrail bile gelse gözlerinde sevgiyi ve mutluluğu ara" işte ben o kafilenin en önde gideniyim yaşam bizlere her gün yeni süprizler hazırlar ve yaşamın kendisi zaten yorucudur her gün yeni koşuşturma yeni bir gelişmişlik saçmalıkları süzülüyor duyu organlarımızdan içeri her gün yeni iç karartıcı mevzular dolaşıyor alemin dilinde mühim olan bu hayatın farklı farklı ritimlerine gülümseyen bir yürekle bakmaktir. Hiç bir zaman yalancı gülümseyişler bilmemek dileği ile...

 
Toplam blog
: 3
: 418
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Bir gün biri bulunmuş bulutların üstünde adını sormuşlar dili çözülüpte ben buyum adım sanım bu dur ..