Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Yalansın

Yalansın
 

Sen bitirdin bendeki bütün sıfatlarını senin. Ve yaşanmış olan ne varsa saygısızlık ettin. Anılara bile... Şimdi haklıymışsın gibi konuşup laf kalabalığı ediyorsun. Benim içim rahat; ben kendi adıma ne yapılması gerekiyorsa yaptım. Karşılıksız sevdim önce, insan olduğunu düşündüğüm için. Beni sevdiğini düşünüp,sevdiğine inanıp yine sevdim. Bazen baba yerine koydum, bazen koca... Bildiklerine inandım,zaman zaman tecrübelerini tarttım, bazen de tecrübesizliklerini. Eksik yönlerin daha çoktu. Bildiklerin bilmediklerini doğuruyor, çoğalıyordu her geçen gün. Önce sana olan inancımı yitirdim, sonra güvenimi. Yalanlarına tanıklık ettim istemeden hatta ortak oldum birçok kere. Dolu bir bardaktın gözümde, boşalttın kendini her kirli sözünde. Kendimce sebeplerim var diyorsun ama haklı çıkarmaz seni benim gözümde. Yaşına hürmetim var yalnızca. Olgunluğa erememişsin, cehaletinin zararı kendine değil yalnızca. Yakınında olanı da yaralıyorsun ne yazıkki. Bencilsin. Başkalarının da hep seni düşünmesini istiyorsun, taşınmak istiyorsun taşımaktan çok.

İşte bunların ışığında söyleyecek söz kalmıyor sana. Ne yazık ki bittin bende. Sana kaç kez şans verdim bilmiyorum. Sen, bana yapıyorsun en büyük haksızlığı. Benim kendime verdiğim emeğe de saygısızlık ediyorsun. Bir düşün; vicdanınla başbaşasın artık. Başkalarının olanın peşinde değil misin?Sahip olamadığını almak istemiyor musun? Hakkın olmayarak hazıra konmak değil mi bu? Emeğin olmadan harama uzanmıyor mu gözün? Yanılmadığımı biliyorum. Kendi gayretinle elde edebildiğin ne var sende bana ait?

Bir tek örnek ver; sözlerimi geri alacağım. O kadar eminim kendimden.

İşte o yüzden her ikimiz için hayırlı olanda sıra. Yol ayrımıdır bu beslenmiş umutlarımın acısında, tutulmayan sözlerin ıslaklığında. Bu bir vedadır yalnızca sana. Çünkü sen bitirdin bendeki bütün sıfatlarını senin.

 

“Ben bu kadar uzaktan görüyorum yalan söylediğini ama sen hâlâ dilinin ucunu göremiyorsun.”

 
Toplam blog
: 111
: 161
Kayıt tarihi
: 24.12.11
 
 

1965 Zonguldak doğumlu ve halen Zonguldak'ta yaşamaktayım.Yazarım ve çeşitli platformlarda sunucu..