Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yalansız

Yalansız
 

Bugün delirme günüm, bana özel..!

İçimdeki kötü çocuk çıkmalı
yırtmalıyım gecenin örtüsünü
ne kadar yıldız varsa toplamalıyım
içimdeki karanlığa gömülmeliler...

bu gece
anadan doğma çırıl çıplak olmalı gökyüzü

Tufan’lar çıkmalı, bir sicim gibi
bağlamalıyım aydınlık yanımı.
öfkemi kusmalıyım beyazlar üstüne
bugün beyazda kalmamalı

Bugün benim delirme günüm bana özel...

Rol yapmak yok, kötüyüm...
Beyaz sayfaları kirleten mürekkep gibiyim...
şavaşları ben başlattım,
çocukları öldürdüm,
tecavüzler benim eserim sanatsal..!

Beni çoğalttım..!
İyiler bittikten sonra ben kaldım...

Her şeyi inkar ettim,
kaza süsü verdim,
annenin ak sütüne de zehir ektim...

Bugün benim delirme günüm bana özel...

Her gün gülerek başladım hayata
yalandan saygı duydum,
her adımda yok etmenin hesapları vardı.
Aslımın genetik yapısı ...

Bugün kötü olmalıyım ..!
İyi oldukça dünyayı yok ettim...

Ben insanım...

Abdurrahman GÜLER....
 
Toplam blog
: 9
: 333
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

1972 yılında İstanbul' da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Bayrampaşa' da tamamladıktan sonra çal..