Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Yalı çapkını

YALI ÇAPKINI

Fethiye’ de yaşayan çok güzel olduğunu daha geçenlerde bir yazımda bahsettiğim bir kuş, Yalı Çapkını. Tesadüfe bakın bugün facede oğlumun paylaştığı bir video klip var; Süavi’den “ Yalı Çapkını” Ne dersiniz? Hık demiş, anasının burnundan mı düşmüş? Şaka bir yana, hamileyken tekmelediğinde kime bakarsan ona benzermiş dediler; aynanın karşısından uzaklaşamaz olmuştum. Tekmelediği an aynada gidip kendime bakayım da bana benzesin diye. Az çok amacıma da ulaştığımı söyleyebilirim. Görenler benzetirler genelde. Yanlış anlaşılmasın “ kız güzeli” denilen kibar bir tipi vardır oğluşumun. Hem yakışıklıdır hem de çapkın. Fakat ne yazık ki o, artık Fethiye’ de yaşamıyor. Bu sohbeti arabeske bağlamadan en iyisi ben parçanın sözlerini sizinle paylaşıp noktayı koyayım.

Suspus oldu sazendeler bu gece

Hazırlan fırtına kopmak üzere

Kalbine tünemiş kuşlar uçuştu

Cam kırığı gibi doldun içime

 

Eski bir madende göçük gibiyim

Toprağın altında kalabilirim

Kim vurduya gitmesin aşkıma ses ver

Uçarı değilim kadir bilirim

 

Yaban inciri yalı çapkınım örtbas etme aşkını

Çoban aldatan çit sarmaşığım sar bana kollarını

 

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..