Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Yalnız......

Yalnız......
 

Anason kokarken sofralar,

Yaşlandırıyor seni  aynalar,

Her geçen gün biraz daha,

Masadan eksiliyor dostlar...

Yalnızlık....

Canı çok acıtıyor, hele ki kendinden çok sevdiklerine değer veriyorsan...

Karamsarlaşıyor insan yalnızken..

Öfkeleniyor. Önce karşısındakine, peşinden de kendisine..

Gitti, tek bıraktı ve gitmesine izin verdin diye.

Her şarkıda daha da yoğunlaşır yalnızlğın...

Yalnızlık benim eski sevgilim,

Yalnızlık benim en vefalı yarim,

Ben onu kimler için terkettim,

O beni bırakmyor....

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..