Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Yalnız anlaşılmak

Yalnız anlaşılmak
 

selendi.com


Ve ben yine yalnızlığın yanılmışlığında anatomik bir vuslatın kolları arasında seni anlatıyorum, vurgulu cümlelerle sessiz ve alaca karanlık odama. Artık karanlıktan korkmayacak kadar büyüğüm ve fakat yalnızlıktan çıldıracak kadar aciz…

Seni en sessiz harflerle anlatıyorum odama. Büyük bir sır gibisin şimdi, odamla aramda.

Entelektüel bir koşuşturmaca var şu an kelimeler arasında. Ve ben, kelimeler arasında sıkışıp kalmışım. Travmatik bir yalnızlığın yanlışlığında.

Şehrin en tenha caddelerinde bir soğuk kaldırım gibi üşümekte, mazinin kaba hatları. Geçmişin ayrıntıları gizemini koruyor odamla aramda ve ben seni unutur gibi yapıyorum arada. Ne ben inanıyorum ne odam, bu külliyen yalana.

Dilimin ucunda bir sürü ardın sıra yaşanmışlıklar ve ben korkuyorum, odamla bile paylaşmaktan. Nedeni bence malum, odam Fransız.

Başım iki elim arasında, düşüncelerim sevgilinin acımasız hegemonyasında. Aklım nerede, kimin yalnızlığında ve neyin karmakarışıklığında? Bilinmiyor kısıtlı istihbaratla. Odam eski beni arıyor mazinin ana hatlarında. Oysa ben yalnızlığın detaylarında gizliyim şimdi, bir uçurum var odamla aramda.

Odam aşkı anlasa, beni bilmiyor. Sessizliği tanısa, sensizliği bilmiyor. Yalnızlığım beni tedirgin ediyor.

Korkuyorum, “yalnız anlaşılmaktan”…

 
Toplam blog
: 290
: 2581
Kayıt tarihi
: 15.06.06
 
 

Kimya Yüksek Mühendisi. Sporsever ve edebiyat aşığı. Periyodik tablo, T cetvel..