Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızca sevdim

Yalnızca sevdim
 

Sen geldin ben uyandım

Hayal kurdum ve sen geldin bahçeme

Bir baharın gelişi gibi içime dokundun

Ve öyle bir salıncak kurduk ki

Her sallanışımda bir gülüşün çığlığı koptu hücrelerimde

Elim ayağıma dolaştı dilim dilime

Avuçlarım bedenim titredi ikimizin içinde

Sevdim seni en güzel günümde

Ben seni beni sevmeme ihtimalini de sevdim.

Yüreğime dokunan o inci taneli bakışlarındı

Kalbime nakışlayan yanaklarından süzülen gülüş damlacıklarındı

Gönlüme su serpen narin bir selamındı

Aklıma dokunan ve ellerime uzanan avuçlarındı

Düşlerime uzanan gözlerindeki ışıltılarındı

Hayallerime işlenen sonsuz bir edaydın ey gönül ehlim

Sevdim sevdim sadece sevdim sana ait olanlar dışındaydı merkezde

Bedenin, kıyafetin, rengin, paran pulun değildi sevgim

İçime dokunan sonsuz bir iksirdi

Öylesine içmişim ki senden sarhoşum ben bildim bileli seni

Sevdim ve sevmeye yüz tutmuş ruhumla

Sonsuzluğa seninle bestelenerek sevdim

Sen ellerin olacağını bile bile

Acılarıma acı katacağını bile bile

Sevdim seni öleceğimi bile bile

Adım dilimde o’ zikir gibi gönlümde ince nağme süzülür

Bir ah etsem gülüşünden içim burkulur her gidişinden

Gözlerinle öldür bakışınla çürüt içimi ve gideyim seninle

Seni sevdim ya ölsem de kâfi bu gece

Her seni duyuşumda bir şeyler irkilir içimde

Ne yana dönsem gölgem gibisin her hecede

Sensizlikten konuşmayı bile beceremez oldum

İçim içimi kemirirken sensizliğin eşiğin de

Sevdim seni o en yüksek yerlerde gelincik gibi açan

Sevdim seni sensizliğini de senliliğini de

Bilsem ki öleceğim ve gözlerinle öldür sevdiğim

Son kez öyle gideceğim ben bir çözümsüz gecede

Sevdiğim seni bir ah eder ağlar içim her gece.

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..