Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızken

Yalnızken
 

Yolun ortasında otururken bıraktım seni
Yol yürüdü üstüme
Nereye diye seslendin
Bekle döneceğim.
Emin değildim...

Hiç getirmedim bu sahile seni
Deniz yürüdü üstüme
Neyin var diye seslendi
Bekle anlatacağım.
Usulca eğildim...

Günlerce gecelerce anlattım seni
Dalgalar yürüdü sahile
Neden diye seslendim
Bekle getireceğim.
Umutla bekledim...

Belli ki o da anlamıştı seni
Bir avuç dolusu su verdi elime
Ne için diye seslendim
Bekle halledeceğim.
Sessizce dinledim...

Tut kaldır dedi elinden
Serp yüzünden yüreğine
Sevgi yüklü su aşkı yaşatmak için
Ama lezzet için tuz gerekir mutlaka...

 

 
Toplam blog
: 16
: 413
Kayıt tarihi
: 15.10.10
 
 

Ege Üniversitesi Psikoloji 84 mezunuyum. Bir süre cezaevi psikoloğu olarak çalıştım, özel bir eğitim..