Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlığa . . .

Yalnızlığa . . .
 

Yalnızlık...



Dilde hüzünlü bir türkü var şimdi…

Ve zaman sensizliğin ertesinde…

Hani geleceğim demiştin ya, ordayım hala; gittiğin yerde!

Tek gecelik bir aşktı işte, ne bekliyorsun…

Hayatımın anlamı mı olacaktın, sana mı bağlayacaktım bir ömrü…

Yanılıyorsun ey sevgili!

Sen olmasan da yaşıyorum ben; tıpkı varlığında yokluğunu yaşar gibi…

Tek gecelik bir aşktı işte…


Solukların seviştiği dakikalar…

Oysa ne çok şey götürmüşsün benden bir gecede.

Üstüme çekince sensizliği, daha iyi anladım bunu ve

Üşüdüm hissettin mi?

Diğerleri gibiydi işte senin aşkın da…

Hep acı, hep hüzün değil misin ki?

Bilir misin?

Şimdi gün sensizliğin ertesi ve sevdiğimi yazıyor bütün manşetlerim…

“Sensizliğin ertesi” . . .

Dünümüz bile yoktu oysa, oysa uğruna ölebileceğim küçücük bir anı bile…

Yağmur altındaki o titrek yürüyüşümüzden başka…

Ne vardı sevgili elimizde?

Şimdi ölümün ertesinde sözlerim…

Tek gecelik bir vuruk yaşadım sanki…

Ertesinde o gecenin, soluksuz bakışlar kaldı…

Parmaklarım nafile naralar atıyor biliyorum,

Beynim sarsıntıda sevgili…

Kabullenemiyorum sensizliğin ertesini…

Oysa umut etmiştim sadakatsiz gözlerinde yarını…

Yarının olmayacağını bile bile, haşarı bir çocuk gibi beklemiştim seni pencere kenarında…

Beklemiştim işte seni… Gelmeyeceğini bile bile…

Ayrılığın ertesi bugün ve bütün Kasımlar kasvete açılıyor.

Soluğu kesildi geleceğimin…

Bir yalpanım bekliyorum, elimi tutacak bir destek…

Çok yaramazım bilirsin sevgili…

Çocukluk içimdedir hep…

Çocukça bekleyeceğim seni pencere kenarında…

Sensiz oynayacağım çamurlarla…

Sensizliğin ertesinde küçük bir kardan adam yapacağım…

Sonra hıçkırıklarla bozacağım her yanını…

Haylazca çalacağım içine girmeyeceğim kapıları…

Ve sen!

Beni bekleme çocuk, diyorsun biliyorum…

Ki sen kocaman, dev gibi bir adamsın…

Ama unutma sevgili…

Sensizliğin ertesinde bu kadar büyüdümse ben…

Oyun oynamaktan vazgeçip sana dair şarkılar söylüyorsam…

Nazım Hikmet okuyor;

“O koskoca bir devdi, minicik bir kadın sevdi.”

Diyorsam…

Bıraktığın yerde değilim işte!

Sensizliğin ertesinde tek gecelik bir aşktan

Gebe kalmış geleceğime…

Bir de sana sevgili…

Gelmeyeceğini bile bile…

Haykırıyorum… SENİ ÖZLÜYORUM!


Kemosmalist-2009
1 Mayıs-Cuma

 
Toplam blog
: 54
: 1219
Kayıt tarihi
: 31.07.08
 
 

Yasamanın ve varolmanın en güzel kanıtı olan ALLAH'ın yeryüzündeki en güzel yansımasıyım... İdeal..