Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Yalnızlığım...

Yalnızlığım...
 

Yalnızlık hüzün değil ki...


Yine yalnızım desem, değil. İçim yalnız; kalbim ve ruhum. Çevrem kalabalık oysaki. Neden bu yalnız hissedişler ve dünyada bir başına kalmışlık duygusu bilmiyorum. Bir yerde kırıldı çevremle bütünlüğüm ve bir türlü bütünleşemiyorum. Zaman zaman bir arada oluyorum eskisi gibi hepsiyle insanlarımın ama birşeyler eksik hep. Olduğum gibi görünemiyor göründüğüm gibi olamıyorum. Ayrıştım kaldım öylece. İki farklı hayatı birden yaşar ama hiçbirinin hakkını veremez gibiyim.  

Gece yastığa başımı koyup yüzümü sana döndüğümde gördüğüm sevdiğim adam değil artık biliyor musun? Bilmesen de azıcık bişeyler hissetmiyor musun? Nefesin yüzüme vurdukça rahatsız ediyor kokusu ve yemek yerken çıkardığın sesler deli ediyor beni. Dokunsan ellerin çok ağır ve hiç özen göstermediğin bedenin. Kaçsam kırılıyorsun kaçmasam ben parça parçayım.

Kendimi çok uzaklarda hayal ediyorum bir zamandır. Yalnız kendimin olacağı bir yaşamın içinde. Salonuma bir koltuk alıyorum, saksı içinde çiçeklerim, en sevdiğim albümlerle doldurduğum CD'liğim, tek kişilik yatağım ve mutfakta tek bir sandalyem olacak. Kapının tek bir anahtarı ve hep bende kalacak.

Canım istemezse ne yemek yapacağım ne de toz alacağım. Kimse istiyor diye kalkıp giyinmeyeceğim o evde. Sabahtan akşama pasaklı pasaklı oturacağım pijamalarımla. Canım ne isterse giyeceğim işe giderken ve çıktığımda işten koşa koşa eve dönmem gerekmeyecek. Sadece kendim için alacağım sebzeyi/meyveyi. İstediğim saatte yiyip istediğim saatte yatacağım. Uyuyamazsam kalkıp rahat rahat dolaşacağım evimde kimseye neden uyuyamadığımı anlatmak zorunda kalmadan.

Kalabalıklar içinde yalnızım ya ne zamandır gerçekten yalnızlık istemekten mi acaba. Bir başına kalmaya özlem. Hiç yaşamadığım bana özgürlükle özdeş gelen bu hayatı hayal ediyorum. Yapabilir miyim bilmiyorum. Ama zaten gerekli cesaret te yok içimde. Belki artık çok geç.

Sadece hayalini kurduğum ve günlük hayatımdan tat almamı engelleyen zehirli bir özlem bu. İçin için kemiriyor beni. Neden bilmiyorum, nasıl geçecek onu da. Umarım bende çok fazla hasar bırakmadan atlatacağım bu bunalımlı dönemimi.

Çok özel oldu kusuruma bakmayın ama bunları başkasına da anlatamazdım ki... 

 

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..