Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yalnızlığım hoşgeldin...

Yalnızlığım hoşgeldin...
 

Yalnızlık


Yalnızlık ey kadim dostum hoşgeldin tekrar. Bir büyüye kapılıp unutmuştum seni. Özür dilerim bilmiyordum senden başka dostum olmadığını vardır sandım hayale aldandım... Evet biliyorum dostum demiştin... Sana benden başka yaren yok dediğini dün gibi hatırlıyorum..

Seni ancak ben anlarım demiştin haklıymışsın be dostum ne desen haklısın... Ama geri geldim beni ilk günki gibi kabul edermisin yanına? Sana söz veriyorum birdaha çekip gitmeyeceğim ömrüm yettiği kadar hep seninle kalacağım... Bu söz hafifletir mi kızgınlığını..Ne olur kovma beni kapından.. Biliyorum diyorsun ki yine biri çıkar karşına aklın başından gider..Söz sana dostum kap yalnızlığı başka birşey kalbime ruhuma senden başka kimse giremeyecek bundan sonra gelen sadece misafir olacak yüreğimde belki ömrümü geçireceğim gelenle ama söz sana senden başka yarim yoldaşım olmayacak...Başım egik beni kabul eder misin? Tekrar ilk günkü kadar sarıp sarmalar kucaklar mısın beni?Biliyorum dostum işte böyle teselli etmeni seviyorum ya senin.

Haklısın GİDEN GİTMİŞTİR DEĞİL Mİ?GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR...Haklısın dostum YAŞAMAK DİRENMEKTİR birlikte direneceğiz hayatın zorlukların. AŞK denen düşmanına inandım yanlış yaptım onunla birlikte bütün zorlukları aşacağımı sandım...Onunda bazı şeyleri değiştirmeye gücü yetmiyormuş...Sandığım kadar güçlü değilmiş işte güçlü değilmiş...Kandım aşka ama beceriksizin tekiymiş..Aşk kendine bile yetemiyormuş..Üstesinden gelemediği şey öyle birşey ki sen bile gülersin inan...Aşk işte o zorluğu bile yenemedi...Bir süre beni avutursun değil mi çok şey istemiyorum senden herzaman yaptığını yapmanı istiyorum...İşte geldim tüm çıplaklığımla tüm hayal kırıklığımla..Kalp yaramı tamir etmekte yardım edersin değil mi?Arada sırada sızlanıcam bazen gözyaşlarımı bırakacağım göz pınarlarımdan silersin değil mi?Unutmama yardım edersin...Biliyorum dostum biliyorum sende benim en iyi dostum sırdaşım arkadaşımsın..Merak etme ben sözümü tutucam...Benden onu isteme dostum.Ben artık keşke demiyorum demicem...

Söz verdim kendime ne olur keşke isteme benden keşkelerimi ücra yıkık dökük virane şehirlerin kirli topraklarına gömdüm...Öyle gömdüm ki asla çıkarmayacağım...Merak etme tekrar dönmek yok çünkü umudumda yok dönmeye..Umudumu kaybettim VARLIĞINA HAYAT DEDİĞİMİ KAYBETTİĞİM GİBİ...Öyle deme dostum o kendince doğruyu yaptı ödün vermedi kendinden...Benim gibi değil ki o ben herşeyden vazgeçerek kalbimi ona verdim o yapamadı...Olsun dostum kötü düşünme onun hakkında...Allah onun yolunu açık etsin İYİKİ TANIMIŞIM ONU...Hakkımı helal ettim ben rahat uyusun nasip değilmiş...Yeterki mutlu olsun...Hiç ağlamasın gözyaşı dökmesin onun üzülmesini istemem hep mutlu olsun...

Biliyorsun gidene nereye gidiyosun demek değil gittigin yerde mutlu ol diyebilmektir gerçekten sevmek...ÖYLE BİRİNE BAĞLANSIN Kİ O ÖLDÜĞÜ ZAMAN ODA YAŞAMASIN...Hadi dostum gel yanıma sımsıkı sar beni..Bırakma birdaha biz bize yeteriz ne güzel söyledin...Herbişeyim sensin artık dostum...Dostum yapma lütfen ağlıyor musun yoksa? Ağşama dostum ağlama artık bir olma zamanı biz bize yeteriz unuttun mu?Biliyorum öyle geldim ki sana senide hüzne boğdum.Hayırlısı böyleymiş demek ki nasip değilmiş dostum...Mutlu olmamı mı isterdin?Keşke mutlu olsaydın gelmeseydin diyorsun...Dostum sensin dimi böyle konuşan?Dostum yapma böyle lütfen biliyorsun acı sen ben hep arkadaştık zaten özlemde bizim bir parçamızdı aslında...Onlarıda yanımıza alalım ne dersin?Sen ağlama dostum böyle mi anlaştık seninle :( Ben ağlarsam sen silmiyecek miydin göz yaşlarımı?Bu sefer ben siliyorum ama bir daha olmasın tamam mı?...Sen benim herbişeyimsin yalnızlığım SENİ SEVİYORUM...

(ugur-27.Mart.2008-02.37 )

 
Toplam blog
: 16
: 1058
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Odtü maden müh. 1. sınıf öğrencisiyim... Bölümümün aksine edebiyatla ilgiliyim amatör olarak şiirler..