Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlığım

Yalnızlığım
 

YANLIZLIK

Yalnızlığım..

İstersen bana uğra akşam

Ölmeden önce, yapacak çok iş var.

Ben ne zaman yalnız kaldım, bilmiyorum.

Her zaman yalnızdım bunu biliyorum.

Hüzünlü bir gece ertesi,

Yağmur yağıyor, toprak kokuyor sabahlarım

Eskimiş bir sabahçı kahvesinde

Kokuyor yaşanmışlıklar

Yalnızlığım..

Sayılı zamanlar geçecek hepsi

Her zaman yalnızdım

Eskimiş bir fener gibi..

İnsanlar gelip geçiyor..

Kimse uğramayacak biliyorum.

Ben seni bekliyorum..

Yanlızlığım..

Kendi içimde şarkılar yaptım üzerine

Odamda eskiyen koltuğunu değiştirmedim

Duygularımı, senden başkasıyla paylaşmadım

Sadece sana döndüm yüzümü.

Yalnızlığım…

Gözyaşlarımı biriktirdim içimde

Köşemde okuduğum kitaplarım devamlı

Meşgule aldığım telefonum..

Bilinmez yolculuklara çıktığım çantam.

Defterlerimin arasında sakladığım

Dizili cümlelerim, hepsini özledim

Yalnızlığım..

Yağmur başlıyor hafiften

Yavaş yavaş temizliyor her şeyi

Yürümekteyim ısrarla

Duygularım akıp geçmekte

Nefeslerim hızını çoktan kesmiş..

Düşünmüyorum…

Yalnızlığım…

İstersen bana uğra, yada akşam buluşalım

Ölmeden önce yapacak çok iş var

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..