Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yalnızlığım

Yalnızlığım
 

Gecenin bir yarısı uyanıyorum, her yer karanlık. Odamda tavanıma yapıştırdığım yıldızlar ışıldıyor gözbebeklerimde. Beynimde asılı kalan düşüncemi bir türlü indiremiyorum yerinden. Pes ediyorum, yataktan kalkıyorum ve o kadar hafif ki bedenim şaşırıyorum.

Elim çekmeceme gidiyor, bir sürü kağıt arasından bir tanesini çekiyorum rasgele. Yıllar önce şu anda nerde olduğunu bilmediğim mail arkadaşımın bana gönderdiği bir şiir çıkıyor karşıma. Şiiri ilk gönderdiği zaman okuduğumda, bu kadar anlamlı olmadığını düşünüyorum. Bir şeyler değişmiş olmalı? Acaba diyorum nerdeyse on yıldır çekmecemde duran yazı geçen zamanla mutasyona mı uğradı?

Bazen gerçek, ağacın arkasına saklanan fil gibi, ama biz sadece görmek istediklerimizi görüyoruz.

Sonra aklıma geliyor, belki diyorum şiiri paylaşırsam, gecenin bir yarısı benim gibi düşüncesi askıda kalanlar, bir süreliğine de olsa indirirler yüklerini benim gibi.

Belki de mail arkadaşımdan haber alırım. İhtimal bu ya...


küçük küçük öyküler yazarım zamana,

Hiç kimsenin – hele de senin sevdiğim-

Hiçbir zaman okumayacağın…


Yalnızlıktan başka dostum yoktur,

Ne yapayım bu da benim kusurum işte…

Bir de çiğ köfteye bayılırım

Mutlu olduğum zamanlarda, eğer olabilmişsem…


Aramadığım ama çok sevdiğim insanlarla dolu hayatım

Belki onlar da bir gün beni aramak ister

Değilmi ki sevgim yüreklerinde,

Belki öldüğümde gelip bir gül bile bırakırlar birileri


İhtimal bu ya, göğsümü germemde sakınca yok

Belki düzgün işlerim olmuştur benim herkes gibi

Belki ben de ağlıyorumdur geceleri gözlerimi kapadığımda…

Belki benim de sevdiğim ama beni sevmeyen, unutamadığım bir sevgilim vardır.


Değilmi ki yalnızım, alabildiğince bağırabilirim, değil mi?

Hem kim ne diyecek?

Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım

Değilsem neden biri çıkıp ta ‘ sus be adam gecenin bu vaktinde ne bağırıyon’

demiyor??


Küçük küçük acılar çizerim kalbime, kanatıncaya kadar…

Sonra alır severim onları, sızılarıma dokunur ellerim

Sizin de olmuştur bir acınıza dokunup içinizden atamadığınız, değil mi?

Hangimiz istememiştir ki bir yaz sabahı evinde boylu boyunca yatıyor olmayı en

soğuk kış günlerinde…


Velhasılı bir insanım işte hiçbirşeyi beceremeyen

Sizler gibi olamıyorsam, ağlamıyorsam yalnız kalmadığımda

Bir çift güzel göz gördüğümde içime atıyorsam aşkımı

Ve en önemlisi sevmeyi, dahası sevilmeyi beceremiyorsam da ne dersiniz

Benim de hakkım değil mi bir kuşun kanadında göğe gömülmek?

 
Toplam blog
: 7
: 524
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunuyum. Beş yıldır avukatlık mesleğini elimden geldiğince ya..