Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlığıma içiyorum

Yalnızlığıma içiyorum
 

Hafifce esen imbat,
alıp götürüyor
günün sıcağını.
Kuruduğunu hissediyorum,
yüzümdeki terin.
Akşamlar bir başkadır
Egede.
Akşamlar serin.

Soğucakta bir meyhanede,
salaş sundurmanın altında.
Önümde bir bacağı kırık masa.
masada bir bardak buzlu rakı.
Akşam olmakta.
Ben birini özlerim.
Rakının buğulu beyazlığına
dalmış gözlerim.

Güneş ha battı, ha batacak.
O büyülü kızıl renk
düştü
bardaktaki rakının beyazlığına.
Çığlık çığlığa martılar.
Güneşi uğurlarcasına.

Rakı bardağında elim.
Dibini vuruyorum masaya.
Şerefe diyorum,
karşımda olmayan birine.
Yalnızlığıma içiyorum.
Bir şarkı doluyor kulaklarıma,
uzaklardan gelen.
Martılar kayboluyor aniden.
"Gurbet elde her akşam
Battı bağrımda güneş."
Müzeyyen Senar mı bilmiyorum.
Yeniden kadeh kaldırıyorum.
Karşımda olmayan birine.
Şerefe diyorum.
Bir kez daha
yalnızlığıma içiyorym.
Soğucakta bir akşam üstü,
salaş bir meyhanede
hiç tanımadığım
birini özlüyorum.

Güneş kayboldu
Yunan adalarının üzerinde.
Bir alaca karanlık
vurdu kıyıya.
Sarı ışıklar düştü denize
birer birer.
Bir tek daha dedim,
meyhaneci dayıya.
Bir sessizlik sardı her yanı.
Gün geceye döndü.
Yaşadığım ne varsa
sanki hepsi dündü.
Son kez kaldırdım kadehimi.
Şerefe dedim.
Soğucakta bir akşam üstü,
salaş bir meyhanede
yalnızlığımı öylece bırakıp gittim

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..