Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Yalnızlığıma serenad

Yalnızlığıma serenad
 

anlayış...


Yalnızlık ahım var sen de.

Sevgilim olurdun tarifin mümkün olsa. Kangrenleşmi bir yara mı yoksa yar gülümseten gül mü olduğuna karar veremedim. Yalnızlığım... ah yalnızlığım... Söylesene ne yapacağız şimdi?...

Hazan geldi, hafiftende üşümeye başladık. Yine başbaşa kaldık.

Ne sen bıraktın beni, ne de ben terk edebildim.

Zavallı yalnızlığım benim. Söylesene ne yapacağız şimdi?

Hangi yalanları sıralayacağız, birbirimize sarılarak oynadığımız mutluluk oyununda..

Korkuyorum zavallım benim, seni de kaybetmekten...

Oysa ömrümsün derdim sana. Bilirim inanırsın bana, benim inandığım kadar.

Zavallı yalnızlığım söyle.

Yaprak dökümü değil, iç çürümesi yaşadığımız.

Eski hikayeler yetersiz bu hazan yağmurlarına, tutunamazlar seline.

Söyle, yalan da olsa söyle!

Hüznüm elma kurtları gibi kemirdi gençliğimi.

Bütün organlarım bir bir kesti kalbimle ilişiğini.

Bir tek sen kaldın aynı mekanda,

lanetlim gibi...


 
Toplam blog
: 16
: 845
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Yaşamı, doğayı ve insanları seviyorum... Hayat Televizyonu'nda program yapımcısı olarak çalışıyorum...