Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Yalnızlığımı seviyorum

Yalnızlığımı seviyorum
 

Vakit, ikindinin sonları. Akşama pek az kaldı. Güneş, devasa ve bütün tonlarıyla bir kızıllığı yayarak ufukta kaybolmakta… Sayın ki evine gidiyor…

Gün batıyor şimdi… Seyirlik bir şölen sunarak bir günün daha öldüğü gerçeği –doğrusu- üstün bir maharetle gizleniyor…

Vakit, akşamdır… Güneşsiz bir dünya karanlıktır artık. Ay, evinden gelip bir kandil gibi fersiz dünyaya yaren olur. Korkudan titreyerek elele tutuşurlar dünya ile… Gözleri kapıdan her an girebilecek bilinmeyen tehlikeye kilitlenmiştir.

İnsanlar mehtaba çıkarlar coşku ile. Korkan sadece dünya ve aydır, dünyalıklar korkmaz…

Günbatımının kızıllığı ile gündoğumunun kızıllığı benzemez birbirine. Birinde seyre dalınır, diğerinde uykuya… Uykusunda korkmaz insanlar… Uyanıkken gizleyebilir…

Oysa biz öyle miydik?

Dünya ve ay kadar içten tutuşamadık elele…

Gündoğumunun kızıllığı kadar renk veremedi tutuşmalarımız…

Belki ben tutamadım, belki sen tutuşturamadın…

Benim doğumum senin ölümün demekti.

Sen kardın, karsuyuydun…

Ben sapsarı bir yapraktım kara düşmeyi düşleyen…

Sen güneşle eriyordun ve ben düştükten sonra yağıyordun her seferinde…

Yan yana iki çınar veya iki yaprak olamadık aynı mevsimde hiç…

Ben içime kapandığımda sen hep geliyordun ve ben ortalıklarda iken ben yokmuşum gibi davranıyordun…

Ne zaman içime kapansam, gelip kapıyı çalardın işte… Ve ne zaman çıksam dışarı, ben yokmuşum gibi davranırdın… Ben, ancak sen varken yalnızdım… Sen ancak yalnızlığımı istiyordun…

Et pazarında insan satılmaya başladığından beri para ediyordu yalnızlığım…

Ama ben yalnızken sen zaten yoktun ki!

Sen yoksun diye yalnızım ve ben o kadar mutluyum ki!

Anlamadın değil mi?

Ben senin yalnızlığını sevmiyorum.

Ben senin güneşte erimeni de sevmiyorum…

Ben benim yalnızlığımı seviyorum…

Ama ben yalnızken sen zaten yoksun ki!

Ben senin benle yalnızlığını seviyorum… Senin yalnızlığını bölüşmeyi değil, benim yalnızlığımı bölüşmeni değil, aynı yalnızlığı yaşamayı seviyorum…

Yalnızlığımı seviyorum.

Onu kimse paylaşamaz.

Ben bile…

Yalnızlığını sev…

Onu kimse paylaşamaz…

Sen bile…

Artık anladıysan gel… Ve hiç gitme… Ya da git.. Ve hiç gelme…

Dur!

Sen en iyisi gel…

Ve sen en iyisi hiç gitme…

Ama gitmediğin gibi kal..

Geldiğin gibi gitme…

Senin için üzülmek istemiyorum...

 
Toplam blog
: 84
: 1808
Kayıt tarihi
: 28.04.08
 
 

Elektrik mühendisi, "öğretimci", 2 çocuk babası, aslen Kuzey Kafkasyalı, Türk ve Türk'e dair olan..