Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlık, sevgisizlik ömre zarar

Yalnızlık, sevgisizlik ömre zarar
 

Bu gece kırgınım kendime
Hatta kızgınım kendime öylesine
Seni üzen aptallığıma üzgünüm böylesine
Zaman zaman her mekânda gülüşüne
Değişmeyen gözlerindeki bana anlamsız bakan ifadene
Seni anlamayan aptallığıma kızgınım
Sevda tek başına yaşanmazmış aşığınım
Yalnızlık tek başına yaşanmazmış aptalım
Sancılar içimde yüreğimde acılar içinde hayranınım dön bana
İçime yayılan sıcaklığınla gel bana bekliyorum seni yana yana
Aşkı içeyim gönlünde kana kana
Ne olur gel bana olalım yan yana
Tüm sancılarımı sar olalım can cana
Ne zamandır sensizim
Gittiğinde beri kimsesizim
Seni özlemeyi
Özlemini yaşam düzeyini
Özlüyorum güzelliğini
Bilemedim aşkının aşkımızın içinde
Mutluluğumuz mutluğum yarınlarımız var olduğunu bilemedim
Değiştim
Sen kadar olmazsa da az düzeldim
Artık anlamsız sözlerin içine sıkışmıyorum
Artık ne kendimle nede seninle savaşmıyorum
Tüm eksik yanlarımı senin içine kattım görebiliyorum
Artık kendimi anlayan bir yanım yok
Bizi anlayan gören tek bir yanım var
Canıma batan sensizlikte yok artık biz varız yar
Felç gibi bedenime inen anlamsız bakış açımda yok oldu gel de beni sar
Tek kendime kendimi ve seni anlamayan mazime günlerime kırgınım yar
Yoruldum sensiz günleri yaşamaktan gel ne olur üstüme yağmadan kar
Gel seni kaybettikçe kaybolan beni çıkar yaşat her yer bana oldu dar
Gözlerim yorgun dizlerim hissiz yürüyemiyorum bahçemde sana yetiştirdim nar
Gel artık yar
Gel de beni sar
Çek şu gönlüme bir ayar
Gel de eyle beni bahtiyar
Gezdirme beni ne olursun diyar diyar
Arkanda dolaşayım seyyar seyyar
Yolda yürü iken sen yokken gönlüm uçurumlara kayar
Sen olunca gönlüm çiçeklere konar
Gönlüm bakışınla aşkı kâinata yayar
Gel artık sensiz yüreğim kanar
Sanki bitiyorum azar azar
Saatlerim seni dakika dakika sayar
İnandım ki yalnızlık sevgisizlik ömre zarar
 

 

Mehmet Aluç 
 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..