Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlık ağır bi külfet

Yalnızlık ağır bi külfet
 

Netten


Sebebini çokça bildiğim ama adına yalnızlık dediğim

kavramı taşıyamıyorum bugünlerde

Üzerime ağır geliyor

Bedenim de onu taşıyacak takat yok belki şu ara

Bu aralar fazla canımı acıtan şey bu

Taşıyamamak değil de

Mış gibi yapmak

Mutluymuş gibi görünmek

Memnunmuş gibi davranmak

Sevdiğine bile öyle davranmak

Severken mesafeli durmaya zorlanmak

Anlamıyorum ki hiç de anlayamadım

İlişkiler kavramını

Sevgili,dost,arkadaş

Artık hangi kalıba hangisi uyuyorsa zihninizde

Kendim gibi olamamak asıl davam şu aralar

Kendim gibi haykıramamak

İçimde olan biteni

Denizler sakin rolü ağır geliyor

Yalnızlık da cabası….

 
Toplam blog
: 125
: 885
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Tıbbi sekreterim aynı zamanda edebiyatla meşgulüm ..