Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlık koydum adını

Yalnızlık koydum adını
 

Sahilde Yalnız Adam


Yalnızlık koydum sensizliğin adını

Yosun tutmuş sahillerde gezinmenin       

Sabahlara dek içip sızmanın

Seni sevmenin

Yalnızlık koydum adını

 

Çağrışımların kucağında imgelerle oynamanın

Ve  içlerinden birini sen diye bağrıma basmanın

Geleceksin diye boşuna beklemenin

Yalnızlık koydum adını

 

Seni sevmenin

Körükörüne bağlanmanın

Karamsarlıklara kafa tutmanın

Gözlerine bakıp ezgi yapmanın

Mutlu insanlara caka satmanın

Ve daha biçok şeyin

Yalnızlık koydum adını                                         

                                                     Abdülkadir KIDEYŞ  

 
Toplam blog
: 20
: 254
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

VATAN, MİLLET, BAYRAK, TEMİZ AHLAK, SEVGİ VE SAYGI + KALİTE SEVDİKLERİMDEN BAZILARIDIR . Ankara G..