Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Yalnızlık zordur

Yalnızlık zordur
 

Kolay mıdır kalabalık içinde yalnız kalmak o kadar insan varken konuşacak insan aramak gerçekten zordur. En büyük hayvan insan diyen kişi hiç de yanılmamış bence hayvana biraz ilgi göster sevgi şefkat göster hemen sana minnettarlık duymaya başlar. Ya insan öyle midir? Biraz yakınlık göster hemen sana atacağı kazığın hesaplarını yapar.

Nankörlük denen olay gerçekten kötü bir şey. Yediğin kabı kirletmeye benzer Art niyetli insan iyi değilse bence fazla iyi niyetli insan da iyi bir şey değil. Bazı insanlar vardır ki sen ne yaparsan yap yaranamazsın. Onun için çok önemli olan bir şeyi yapmış dahi olsan sana minnet ifade etmezler. Aslında sen küçük bir teşekkür bekliyorsundur. Hatta görevin dahi olsa sağol teşekkür ederim demek çok mu zordur? Ama yapmazlar.

İnsan sevdiği birini düşman olarak nasıl görür? Hatta bunu bir başkası empoze bile etse senin sevgin başkasının lafıyla azalır mı bilmiyorum ama bazı insanların azalıyor. Seni sevmesi gerekirken bir de bakıyorsun ki sana düşman olmuş elinde olsa bir kaşık suda boğacak. İnsanların bu kadar değişmesinin sebebi ne olabilir ki ama kişilik problemi olabilir. Ben bunlara alışamadığım için garip geliyor bana.

Bir teşekkür beklerken gözlerdeki o düşmanca bakışı görünce ben buna ne yaptım dersin. Demesine dersinde cevap bulamazsın. Çünkü o bilinçli olarak zehirlenmiştir. Sen bunları beklerken gözlerinin içine bir bakıyorsun ki seni öldüreceğim der gibi bunları kabul etmek çok zor ama maalesef gerçek yapacak bir şey yok.

Çünkü belli birileri tarafından gerçekten sana karşı cephe alınmıştır. Ben her ne kadar bir kişinin biri hakkındaki fikrinin diğer biri tarafından değiştirilemeyeceğini biliyor olsam da yine de oluyor yapacak bir şey yok.

İşte bütün bunları düşündüğün zaman bu kadar kalabalık bir toplumda da yaşasan yalnız olduğunu hissediyorsun. Eski bir şarkının dediği gibi gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar yeryüzünde ben de sizin kadar yalnızım. Yalnız kalmamanız dileğimle saygılar.

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..