Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlık

Yalnızlık
 

Yalnızlığını kaybetmek isterken,

Heyecanları yokoldu, karanlık sokaklarda gezerken.

Oysa ne güzeldi her yeni güne uyanışı,

Olasılıklı hayallerle yarınlara yelken açışı...

Ne değişmişti?

Sadece büyüyordu

Yada büyüdüğünü zannediyordu

Ertelediklerini önüne sunan bir hayat varken karşısında,

Nasıl başederdi keskin, soğuk, ürpertici yalnızlığıyla.

Bulduğu ilk eli tutmak istedi,

Sımsıkı tutup bırakmamak.

Fırtınaya yakalandı, sağanak yalnızlığa,

Güneş doğmadı sabahlarına.

Ne çocuktu artık ne de kadın..

Geriye dönüş yok ama

Yolunu çizdi adım adım.

 
Toplam blog
: 12
: 355
Kayıt tarihi
: 14.11.08
 
 

İstanbulda doğdum, büyüdüm ve yaşamaya devam ediyorum. Muhasebeciyim hergün rakamlarla hesaplarla..