Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlık

Yalnızlık
 

Sensizlik mi zor
Yoksa yanlızlık mı zor
Anladığımda herşey netleşecek
Dünyaya, hayata dönmüş olacağım
Bu helezon içinden çıkmış olacağım
Artık düşünmek istemiyorum
Çok yoruldu beynim, bedenim
Ağır geliyor yaşadıklarım
Sorumluluklar ağır geliyor tek başıma
Bunları taşımama, yardımcı ol
Etrafıma baktığımda yoksun
Nasıl bulacağım seni
Saklanma, kaçma benden
Durumun her neyse dön
Sabır çekiyorum her gün
Sabır, sabır
Kendi çığlıklarımda boğuluyorum
Sesimi duyan yok
Bağıyorum çağırıyorum
Ses seda yok
Boşluk içinde kayboldum
Yarabbim beni burdan çıkar
Sevdiğimin yanına götür....

 
Toplam blog
: 28
: 684
Kayıt tarihi
: 13.01.09
 
 

İçimden geldiği gibi kendine özgü duygularımın, hislerimin satırlara özgürce yer bulabileceği kimsen..