Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Yalnızlık

Yalnızlık
 

Yanlızlığımı yaşıyordum bu gece en baştan...

Yanlızlık nasıl yazılırdı siliyordum baştan...

Bu gece yanlızlığı yazarken ben,

Bir kalem ve kağıda teslim oldum ben.

Anladım ki yanlızlık, bir kalem ve kağıttan ibaret...

Yazdıkça yanlızlığa doğru, yanlızlık almış başını zaman gibi başlamıştı koşmaya...

Yanlızlığımı yazarken sol avucum sıkı sıkı kapalıydı... Avuçlarımın arasında kalan sevgimi saklıyordum, cümlelerin arkasına dökülsede, yanlızlığım noktasında sevgiden bir parça bırakıyordum... Avuçlarımdan akan...

Yanlızlığımı aslında boşvermiştim kendimce... Boşvermiştim de zor... Alışkanlık işte...

Ne sığınacak bir liman arıyordum, deli dalgalardan kaçacak, ne de bir omuz arıyordum saatlerce yaslanacak...

Yanlızlığım bile bu gelip gitmelerden yorulmuş bende...

İzin istiyor müsadenle diye...

O mu benden yorgun, ben mi ondan... Yanlızlığımı bile mutlu edemiyorum kendi içimde...

Sonra gitmesine boşverdiğimi hatırladım...

Cümlelerimin sonundaki sevgi noktaları arka arkaya sıralanıyorlardı...

Yanlızlık sen bir cezamısın hayatta? Yoksa sevimli bir mükafat mı?

Ey yanlızlık sen ne çok aranılansın bu hayatta... Ahh! be yanlızlık bu kaçıncı gidişin benden... Gitmeni kabullenemiyorum birden... Alışmıştım ben sana...

Gecenin dedikoduları hala kulağımda... Az mı çekiştirdik gökteki yanlız gezen insanları yeryüzünde yanlız gezen insanlar gibi...

Ne kadar yanlızım diye düşündüm zamanda... Yanlızlığımı hissettiğim an kadar... Cümlenin sonuna bir bak dedi yanlızlık bir de başına...

Avucundaki noktalar koşuyor bu sefer yetişmek için sana...

Artık sana eşlik etmeyeceğim teşekkür ederim gönül kapında...

Bir sonbahar da gene uğrarım yanına...

Biliyorsun hüzün, ayrılık mevsimidir... Adı gibi son olmayan...

Yanlızlık giderken kelimelerinide al götür hayattan...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..