Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Edebiyat
 

Yalnızlık

Yalnızlık
 

Dün gece erken yatacaktım, erken kalkıp sabah yürüyüşü yapacaktım. On birde yatağa girdiğimde tek istediğim uyumaktı. Mümkün olmadı. Döndüm durdum, ağladım. Televizyonu açtım. Gülen her çocuk için yeni bir damla daha döktüm. Halime acıdım, talihime lanet ettim. Uyumaya çalıştım, olmadı. Saat üç olduğunda uyuyamayacağımı kabullenip bir ağrı kesici daha aldım. Çok garip bir şey hissettim. Ruhumu satın almaya gelmiş çürük et kokularının yanında beynimi yakmaya çalışan aşağılık duygular. Sanki uyursam ölecektim. İç çekip tekrar uyumaya çalıştım. Olmadı.

Yalnızdım ve bunun bedelini her nefeste ödüyordum. Fotoğraf çekerdim eskiden sıkılmazdım. Şimdi o da gitti. Onu da aldılar ellerimden kaydı, tutamadım.

Telefonum var, arayan bir kişi bile yok.

Yalnızız. Affetmesine izin vermediği için kendi hafızamızdan bile nefret etmemize rağmen affetmeyi beceremediğimiz için içine hapsolduğumuz bir yalnızlık bu.

Affetmenin erdemine erişememiş sefilleriz biz. Suçluyuz. Uğraşmak da boş çünkü bu da bir işe yaramayacak.

Affedemediğimiz için kanayacak belki yara ve her nefeste ödeyeceğiz bu yalnızlığın bedelini. Suçumuz büyük biz affedemeyenlerden, unutamayanlardanız.

Biz toplumun baskısına maruz kalırız. Affetmenin erdemliğini göster, diye. Erdemliğini mi alçaltıcılığını mı? Hangisi daha iyi deseler bu küflü beynimle yine de affetmem, üzülmek harcım, yalnızlığımla yoğrulurum.

“Yalnızlık paylaşılmaz; eğer paylaşılsaydı, yalnızlık olmazdı. Sen yalnızlık nedir bilir misin? Yalnızlık, boşluğa bakarak saatlerce herhangi birinden gelecek telefonu beklemektir. Yalnızlık, konuşacak kimseyi bulamayıp geceleri, duvarlarla dertleşmektir.”

 
Toplam blog
: 20
: 430
Kayıt tarihi
: 10.06.09
 
 

Balıkesir'in Gönen ilçesinde yaşıyorum. 1993 Bandırma doğumluyum. Gönen Anadolu Lisesine gidiyorum v..