Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Yalnızlık

Seviyorum yalnızlığımı

Karanlık gecelerimi

Kendimi dinlediğim

Kuytu diplerimi

Seviyorum ay ışığını

Sessiz sokaktaki

Kedilerin sesini

Birbiriyle oynayışlarını

Seviyorum geceleri

Yıldızları, gökyüzünü

Caddedeki loş ışığı

Kendimde kayboluşumu

Hepimiz kimi zaman yalnız kalmak isteriz. Sadece ve sadece kendimizle. Kimi zaman hafiften bir müzik eşlik eder bize. Günün değerlendirmesini yaparız. Belki de o gün yaşadığımız sıkıcı bir olayın analizini. Ama her ne olursa olsun kimseyi istemeyiz o an yanımızda. Ağlamak isteriz haykırarak, içimizden geldiği gibi. Kimseye göstermeden. Sonra duruluruz, ne yapıyorum diyerek toparlanırız.

Kimse bizden daha önemli değil. Yalnız kalışlarımızda bile yine kendi ruhumuzu beslemeliyiz. Kimseyi takmadan, kimseyi düşünmeden…

Gülcan...
 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...