Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Yalnızlık

Yalnızlık
 

Yalnızlıktır aslında mutluluğun gayrimeşru çoçuğu.


Yalnızlık hayatın külüdür aslında. Hayatı içine çektikçe, külü herkese küfredercesine çoğalır ve yalnızlıklarımız çoğaldıkça sessizliğimiz çığ gibi büyür.

Dikkat! Yalnızlık bu gece firar etti hücresinden. Görenlerin ve tanıyanların kendilerini insanlık namına gökyüzünün mavi sularına bırakmaları önemle rica olunur.

Yalnızlık zehirler ve yalnızlıktır insanı hayattan bir adam uzaklaştıran. Yalnızlık sağlığa zararlıdır. Aşırı dozda yalnızlık göz altı çökmesine, uykusuzluğa ve hayatın tüm kademelerine küfür etmeye neden olur ve yalnızlık öldürür.

Biri yalnızlık mı dedi? Oysa ne çok sevmiştim yalnızlığı. Beraber uykusuz kalmıştık mehtapsız gecelerde. Yalnızlıktı usulca giren koynuma. Beraber söverdik yalnızlığın babasına. Yalnızlıktır aslında mutluluğun gayri meşru çoçuçuğu ve o çocuktu mutluluktan intikam almaya çalışan.

Bir gece yalnızlığımı alıp sigarama karıştırıp içtim. Son kez hayatı içime çektim. Dumanla çıkardığım son çemberlerim havadayken ben de havadaydım. Boynuma taktığım kalın ipten yapılmış kolyemle.

 

 
Toplam blog
: 3
: 252
Kayıt tarihi
: 07.09.11
 
 

Erciyes Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2013 mezunu...! Yazabilmek için önce insan..