Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlık

Yalnızlık
 

Ruhumu soydum

seviştim yalnızlığımla

oysa aldanmak güzeldi

üstü örtülmüş düşlerimle

 

Bir otobüs İstanbul yolunda

arkasında kara anılar

ve Ankara

kızılca kıyamet Bolu’da

düşlerimden kovuldum

 

Ağlamaktan şişmiş gözleri bulutların

-sahi maviydi gözü göğün-

dilinde bir şarkı yağmurun

“mal de l’amour/ mal de l’amour

elinde şapka hüzün topluyor

 

Kim kaçabilmiş ki yalnızlığından

yakalandım işte sırılsıklam

ıslak kollarıyla sarıldı

bana yalnızlığım

apansız gözlerinin ortasında

Ankara- İstanbul asfaltında

 

26/05/2014

Nurbanu KABLAN

 

 

 
Toplam blog
: 71
: 1292
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

Hacettepe Fransız Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Öğretmenim, şu anda yurt dışında görev yapıyorum. ..