Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '10

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yalova-İzmir otoyolu!

Yalova-İzmir otoyolu!
 

Ben otoyolcuyum.

1979 yılında ilk tozunu yutmuştum yolun. Hatta Anadolu Otoyolunun İzmit tünel girişinde (batı kavşağı) büyük bir hata yapmıştım. Tel örgü çalışmalarında, yanlış aldığım ölçülerle vatandaşın arazisine girmiştik! Allahtan Karayolları ekibi hemen fark ettiler de beş yüz metrelik hattın tel çit direklerini bizim elemanlara söktürdüler.

İki günlük emek gitmişti!

Patron, Küçükyalı’da bir meyhanede içiyordu yanına gittiğimde!

“Abi ne oldu biliyor musun?”

“Niye erken geldin lan? Ne oldu?”

“Abi, topoğrafın verdiği istikamet yanlış olmuş, Karayolları direkleri söktürdü!”

Umurunda değildi!

Eskiden geçerken bakar o tarafa gülerdim! Şimdi şehir içinden girmiyorum.

İzmit – Akyazı arasında epey emeğim vardır. Köprülerde olsun, menfezlerde olsun, drenaj işlerinde olsun!

Fakat otoyollarda yolculuğu sevmem! İster istemez yarışa giriyor insan! Ben de çabuk gaza gelen biriyim zaten!

Geçen Ankara dönüşü Gerede’ye kadar eski yoldan geldim! Orası da duble yol. Güzel de!

Ama otoyollar şart!

Geç kalındı bile!

Mesela Karadeniz otoyolunun Samsun-Karabük arası da yapılmalı! O aralarda yolculuk yapanlar bu sıkıntıyı iyi bilirler. Geçenlerde bir arkadaşımın Abisi yapılmakta olan menfeze düştü o yolda. Müteahhide dava açtılar! Dosyayı da gördüm. Müteahhit hiçbir önlem almadan karşı şeride bağlamış yolu! Tespitler o yönde!

Tabi bizde her yeniliğe karşı çıkanlar olduğu gibi Yalova-İzmir otoyoluna da karşı çıkanlar olacaktır!

Çıkmasalar patlarlar!

Ağaç kıyımı!

Köstebek yuvası kıyımı!

Olmadı karetta karetta kıyımı!

Kıyıp duracaklar!

Dinozor mu deniyordu böylelerine yahu?

Soruyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..