Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '08

 
Kategori
Doğa Sporları
 

Yamaç paraşütü - rafting - go kart derken......

Hayat hızla akıp gidiyor ben de peşinden yakalamaya çalışıyorum.Sanki giden hayatı yakalasam geçmiş yılların acısınıda çıkartacağım.Derken bir bakıyorum fikirler şimşek gibi ardı ardına.Kim ne dese çekici gelmeye başlıyor.Hadi diyoruz uçalımmmm....Ama nasıl ben 1 mt yükseklikteki kayadan atlayamam..Ne riske gireyim ki ya ayağım burkulursa...Hadi canım..Boğulacaksan büyük denizde boğul.Bu fikir daha bırakın tomurcuklanmayı, filiz bile vermeden dalında ; kendimi yamaçta ipleri bağlarken buldum bedenime.Hadi hocam tandem...Yani hocayla havada gezme amaçlı tek atlayış.Hoooppppp ve ben göklerde.Ne kadar da güzel bir duygu.Hani olurya uçan halı ile gökyüzünde olsam aşağısı nasıl görülür?sorusu .İşte size cevabı .Merak ediyorsanız hadi tandeme....

Derken hızımızı alamıyoruz.Sularda çekilmeye başladı Eylül ortası ama ..Kızlar yine cıvıl cıvıl bir fikirle dolaşıyorlar.Ya İrem diyorlar rafting yapsak Mut-Silifke parkuru 10 km 2 saat sürüyormuş....Ne olur hadiiii...Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın.Hayatı yakalayacağım ya.Annem korkuyor tabi bu arada.Sen bi yerde hayatı ararken O kalanıda alacak senden.Kim kazanırsa deyip 3 bot bırakıyoruz suya kendimizi.Ne suyu bu yahu resmen çamur.Allahtan arkadaşlar eğlenceli yoksa 10 km çamurda kürek çek ...Çek Allah çek..Burdan hayat felan yakalanmaz arkadaşlar yürüyün biz daha hızlı birşeyler bakalım kendimize...

O da ne..Go Kart .İşte buldum . Bu mudur? Bu dur...O gün bugündür hafta bir go karttayım.Belki yakında hissedarı yaparlar kim bilir.Frenler gazlar bildiğin hayat işte go kart....Zamanı doldurup inerken " ablaa çok iyiydin" demeleri."Eeeee demek halen bişeyler yapabiliyorum " dedittiriyor insana.Bazen gaza basmayı, bazen fren yapmayı, zamanı gelincede kaskı çıkarıp inmeyi bileceksin.Tabi zamanı gelmeden şansını zorlayıp ayağını gazdan çekmezsen tosladığın duvar zamansız alabilir hayatı....o zaman düşünence birden asıl önemli olanı keşfediyorsun , yaptığın işi bilerek kazasız bir tur atmak hayatta ve hatta indikten sonra çok iyiydin dedirtmek ardında.....

Hayatınızı siz yönetin...O sizi yönetmedennn......
 
Toplam blog
: 14
: 987
Kayıt tarihi
: 07.11.06
 
 

Merhaba, ben İrem. 1975 Mersin doğumluyum. 2003 yılında hayatıma giren güzeller güzeli bir kızım var..