Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

MAKBULE KISAKUREK TASDEMIR

http://blog.milliyet.com.tr/kisakurek

01 Nisan '08

 
Kategori
Deneme
 

Yamalı kalp

Yamalı kalp
 

Yamalı bir kalp benimkisi... Evet dediğim gibi ama yaşadıklarım, , yaşananlardı buna sebep olan. Kalbim eskisi gibi değildi ama sanki, sanki dediğime bakmayın siz aslında aynen öle. Ama ben dostuma tekrar kavuşmak istiyorum ben dostumu tekrar istiyorum her ne yaşadıysak ve yaşattılarsa. Dost bu hemen anında silemiyorsun, dost bu hemen anında yok sayamıyorsun olmuyor yani...
Hüzünlerin geri gelsede, yaşadıkların tekrar gözünde canlansada tekrar istiyorsun.
-Verin benim dostumu! diye haykırmak istiyorsun haykırabilirsen, özgürlüğün elindeyse şayet, yaşıyorsan ya da yaşatılıyorsan.

Ama her ne yaşandıysa unutmak istiyorum, sarmalayıp, yamalayıp yıldızlara fırlatmak istiyorum geri geldiğinde ise arasına tekrar dostluğu koymak istiyorum. İlklerimi yaşanan ilkleri yaşayacak ilkleri ben ilkimi istiyorum. Ha kalbin yamalı dersiniz evet yamalı ama olmuyor işte silmek istersin fırlatıp atmak, olmuyor işte.. Onca seneni geçirdiğin, içine koyduğun kimseyi atamıyorsun...

Eskisi gibi olacakmı? bilmiyorum çaba ile olur tabi bu karşı tarafa da bağlı.Belkide o da ipin ucunu bıraksaydı böle olmazdı kopardık yıldızlarda, gökyüzünde bir sürü yıldızın içinde yapayalnız olurduk. Ama onunda sayesinde işte tüm bunlar..
Bir gün belki yine terkedilmişleğe düşeriz belki yine kayboluruz, ufalırız ama olsun. Belki o istemiyor belkide haketmiyor ama olsun ....

Oda acı çekiyormudur diye soruyorum kendime ama bana kalan tek cevap; bilmiyor oluyor. Bilemiyorum. Bilmiyorum. Eskisi gibimidir hiç bilmiyorum. Yoksa uzak kaldığımız bu zaman sarfında değişmiş midir? ya da başka bir kılığa mı? bürünmüştür, hiç bilmiyorum. Ama isterim ki, oda benim gibi hissetsin, o da benim gibi acı duysun; yalnızlığın. Birlikte olamamamızın, o da her gün aynı rüyalar görsün ya da odasına çekildiğinde aynı hisleri duysun aynı gözyaşları yanaklarından süzülsün ölece gece boyunca sabahlara kadar içini döksün yastıkları. İsterim oda benim gibi hissetsin ama bilemiyorum ki, bilmiyorum ki.
Bir kurt adam ya adamlar varsa çıksın kaybolsun. Avcılar gelin kurt adamı alın, vurun onu..

Kaybolmuşluğun, nefretin ama sevginin de olduğu bu ben eskisi gibi eskiden olduğu gibi, eskilerin yaşandığı bir yaşam istiyorum. Eskisi gibi olsun istiyorum....
Adımızı göklere yazdırdım, arasına sevgimizi, dostluğu koydum üsütüne yıldız çaktırdım sana yolluyorum( en kısa ulaşım yolu hangisiyse onunla)
Bugün 1 nisan olanların belkide bize bir şakasıydı ha nerdersiniz bugünden sonra bugünden itbaren sünger çekelim şakaydı diyelim. Zaten hayat bir oyun değilmi bizde piyonlar. Hayat şaka değilmi zaten bİzde en büyük şakalar kurban olanlar.....

 
Toplam blog
: 19
: 367
Kayıt tarihi
: 11.03.08
 
 

İşletme fakültesi mezunuyum. Ben yaşamayı, her şeye rağmen umut etmeyi, hayal etmeyi seviyoru..