Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Yaman şiirler. 2: Hadi gidelim Suriye’ye, ama nasıl?

Yaman şiirler. 2: Hadi gidelim Suriye’ye, ama nasıl?
 

Yani en büyük bakan sanki bana şikayet ediyor
Ordunun yarısını içeriye koyduk, şimdi kim, diye
Askerlik yapacak, kim doğuyu gidecek, filan
Diye şikayetin bini bir paraya akıp gidiyor TV. de 

Yani bu işi anlamıyorum, büyük bakan bana ne bu işlerden
Ben anlamam hukuktan, falan.. Ama yine de
Bir bilene sorarım, niye ordunun  yarısı içerde
Ve yarısı dışarıda, onlar da içerde değil, karışık, çok.

Şimdi kime anlatsam bu derdimi kimse anlamayacak
Peki bir savaş olsa, mesela, diyelim atladık atlarımıza
Suriye’ye filan gittik, olmaz ya asla, ya olursa
Peki kim gelecek arkamızdan, biz yedeksubaylardan başka.

Haydi abi bana çok sorular  ve yanıtlar soruyorlar
Altından kalkamıyorum, yani kalkmak istesem
130 bin sayfa karara esas olacak dosya okumam lazım
Sonra da bir karar vermek var, konuşmadan önce.

Peki bu olmayacak şeyler üzerine, olmayacak
Yakarılar ve sonra kim çıkaracak bu adamları yazık oluyor
Davaları, pek anlaşılır gibi değil yani, ama, işte
Bir şeyler oluyor milletin kafası bozuluyor.

Bana artık hiçbir şey sormayın sayın efendim
Kafam giderek daha çok bozuluyor, bir şeyler oluyor
Yoksa, bu adamların hiç mi kafası ermiyor bu işlere
Bu patogonyayı ben idare etmiyorum, peki  kim içine ediyor.

(28.01.2013)

 


 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..